PracaGrupypl.praca.dyskusjeJesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...

  • 11. Data: 2003-06-10 07:39:19
    Temat: Re: Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    > Tak - powiedziales, ze - cytuje - "TO POZATYM NIE JEST CHYBA JAKIS SALON
    ZE COS
    > WYPADA A COS NIE." Wiesz jak sie nazywa taka osobe jak Ty ? Wmawiajaca
    sobie i
    > innym, ze na grupy mozna pisac co sie tylko chce, uparcie piszaca wielkimi
    literami i
    > odpowiadajaca nad postem pomimo kilkukrotnych upomnien ? Odpowiedz znajdz
    sobie
    > sam w przepastnych archiwach Usenetu. Podpowiem, ze jest to niejako
    zwiazane z Harry
    > Potterem ;-)

    NAWIJASZ CIAGLE TO SAMO - CZY NAPRAWDE JESTES TAK OGRANICZONY ZE BRAK CI
    ARGUMENTOW....? CHYBA DOSTATECZNIE DOSADNIE WYJASNILEM CI PARE RZECZY WIEC
    ALBO ZMIEN PUNKT ZACZEPIENIA ALBO POPROSTU PRZEMILCZ JAK CI RADZILEM.

    ZA CIEBIE MUSIALBYM NAZWAC NIECENZURALNIE ALE W IMIE ZASAD TEGO NIE
    ZROBIE....

    > Najlepsze jest to, ze wczesniej piszac posty - jako Tomek, TL i Ania - nie
    mieliscie
    > problemow ani z Caps Lockiem ani z pisaniem nad postem ! Slepy upor ?

    CAPS CHYBA CI WYJASNIEM DOSTATECZNIE DOKLADNIE, DODAM TYLKO ZE NAZWA USERA
    CZY FAKT WIELKICH CZY MALYCH LITER ZALEZY W DUZYM STOPNIU OD MASZYNY Z
    KTOREJ SIE PISZE. CHYBA MASZ SWIADOMOSC ZE DOSTEP DO INTERNETU NIE MUSI BYC
    TYLKO NA JEDNEJ MASZYNIE I NIE TYLKO W PRACY A KONT MOZNA MIEC WIELE. A NA
    TO Z JAKIEGO KOMPA PISZE I Z JAKIEGO ADRESU TO JEST JUZ W MOJEJ GESTII. A
    SKORO MASZ TYLE CZASU ZEBY SLEDZIC MOJA HISTORIE TO SPRAWDZ CZY OBY NA PEWNO
    PISALEM POD TL BO NIE PRZYPOMINAM SOBIE.

    INNA SPRAWA TO TAKA ZE SKORO TAK PRZESTRZEGASZ ZASAD TO PO CO CIAGNIESZ
    WATEK NIE NA TEMAT GRUPY - PRZECIEZ TO PRACA.DYSKUSJE ??? WIEC MOZE SAM
    LAMIESZ SWOJE ZASADY. NIE MOZESZ POPROSTU PISAC NA T...@I...PL LUB
    INNY ADRES KTORY WYSLEDZISZ?

  • 12. Data: 2003-06-10 07:57:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:bc4227$mv2$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > NAWIJASZ CIAGLE TO SAMO - CZY NAPRAWDE JESTES TAK OGRANICZONY ZE BRAK
    > CI ARGUMENTOW....?

    Niepotrzebnie karmilem trolla.

    > CHYBA DOSTATECZNIE DOSADNIE WYJASNILEM CI PARE
    > RZECZY WIEC ALBO ZMIEN PUNKT ZACZEPIENIA ALBO POPROSTU PRZEMILCZ JAK
    > CI RADZILEM.

    ...ale widze, ze co nieco dotarlo.

    > ZA CIEBIE MUSIALBYM NAZWAC NIECENZURALNIE ALE W IMIE ZASAD TEGO NIE
    > ZROBIE....

    No prosze, wychodzisz na ludzi.

    /ciach.../

    > WIEC MOZE SAM LAMIESZ SWOJE ZASADY. NIE MOZESZ POPROSTU PISAC NA
    > T...@I...PL LUB INNY ADRES KTORY WYSLEDZISZ?

    Masz racje - dodaje Cie wiec wlasnie do KF.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 13. Data: 2003-06-10 08:08:34
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..
    > "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:bc4227$mv2$1@news.onet.pl:
    >
    > /ciach.../

    TO CIACH TO TEZ ZASADA?

    > Niepotrzebnie karmilem trolla.

    APROPO TROLLA TO JEST NA MORZU POLNOCNYM I MAM PRZYJEMNOSC UCZESTNICZYC W
    PROJEKCIE JEGO MODERNIZACJI....

    > No prosze, wychodzisz na ludzi.

    NIE TYLKO MAM W SOBIE TROCHE CZEGOS CO NAZYWAM KULTURA. POZATYM POWIEDZIEC
    COS O KIMS TO TRZEBA MIEC ODWAGE OSOBISCIE A NIE PRZEZ MONITOR KU ZABAWIE
    SZANOWNYCH GRUPOWICZOW. TO TAK SAMO JAK Z DAWANIEM W MORDE - PRZEZ MONIOR
    TEGO NIESTETY NIE MOZNA ZROBIC...

    > Masz racje - dodaje Cie wiec wlasnie do KF.

    DODAWAJ DO CZEGO CHCESZ. PODAC CI WSZYSTKIE ADRESY ZEBY CI BYLO LATWIEJ?

  • 14. Data: 2003-06-10 09:44:02
    Od: "root" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | NIE TYLKO MAM W SOBIE TROCHE CZEGOS CO NAZYWAM KULTURA.

    ROTFL! TY i kultura? Było kiedyś takie czasopismo
    może masz w gaciach jedno :-)

    no pzdr
    root

  • 15. Data: 2003-06-10 09:50:39
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    MOZE CHCESZ SIE MNIE SPYTAC O TO OSOBISCIE, FRAJERZE!
    A W GACIACH MAM TO O CZYM TY TYLKO MARZYSZ....BO GDYBYS MIAL JAJA TO BYS
    TROCHE INACZEJ MYSLAL.

    Z POGARDA,
    TZ

  • 16. Data: 2003-06-10 10:04:15
    Od: "root" <r...@p...onet.pl>

    | MOZE CHCESZ SIE MNIE SPYTAC O TO OSOBISCIE, FRAJERZE!
    | A W GACIACH MAM TO O CZYM TY TYLKO MARZYSZ....BO GDYBYS MIAL JAJA TO
    BYS
    | TROCHE INACZEJ MYSLAL.

    Emocje odbierają Ci możliwość myślenia.
    Żegnam. -> KF