PracaGrupypl.praca.dyskusje › terapia zajęciowa

  • 1. Data: 2006-08-17 18:58:41
    Temat: terapia zajęciowa
    Od: t...@p...onet.pl

    Witam mam pytanie.Czy ktoś pracuje w terapii zajeciowej?jeśli tak to
    prosze napiszcie mi coś na ten temat.zaczynam tam prace od wrzesnia i
    nie bardzo wiem na czym dokładnie to polega.Przydałby się ktoś z
    doswidczeniem.Dzięki

  • 2. Data: 2006-08-17 19:37:55
    Temat: Re: terapia zajęciowa
    Od: "amaroid" <a...@g...pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ktoś pracuje w terapii zajeciowej?jeśli tak to
    > prosze napiszcie mi coś na ten temat.zaczynam tam prace
    > od wrzesnia i nie bardzo wiem na czym dokładnie to polega.

    www.google.com

    PS. jakim cudem zaczynasz prace w terapii zajeciowej nie majac _pojecia_
    czym jest ta praca ?! kto u licha zatrudnia do takiej roboty osobe bez
    wyksztalcenia i doswiadczenia ?! bedziesz pracowac z ludzmi - wiesz chociaz
    z jaka grupa? masz jakiekolwiek pojecie o psychologii, pedagogice? jestem w
    szoku ... za chwile ktos spyta na czym polega praca anestezjologa, bo
    wlasnie ja zaczyna...

    amaroid

  • 3. Data: 2006-08-17 19:49:08
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 17-08-2006 o 21:37:55 amaroid <a...@g...pl> napisał(a):

    > www.google.com
    >
    > PS. jakim cudem zaczynasz prace w terapii zajeciowej nie majac _pojecia_
    > czym jest ta praca ?!

    Moze będzie trzymał lichtarz?

    > kto u licha zatrudnia do takiej roboty osobe bez
    > wyksztalcenia i doswiadczenia ?!

    Formalnie jakiś urząd, a płaci Unia Europejska.
    Tak se strzelam.

    > za chwile ktos spyta na czym polega praca anestezjologa, bo
    > wlasnie ja zaczyna...

    Każdy, kto widział odpowiedni odcinek Monty Python's Flying Circus, wie...
    :)

    --
    TLP

  • 4. Data: 2006-08-17 19:51:11
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    .com...
> [...]
    prosze napiszcie mi coś na ten temat.zaczynam tam prace od wrzesnia i
    nie bardzo wiem na czym dokładnie to polega.Przydałby się ktoś z

    Ty będziesz poddawany/a tej terapii?
    Moim zdaniem powinnaś/eś jeszcze pobyć w szpitalu.

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-08-18 04:41:48
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    jeżeli nic nie wiesz o terapii zajęciowej to w jaki sposób, jakim cudem tą
    pracę dostałeś, znając często absurdalnie wygórowane wymagania rodzimych
    pracodawców ?

  • 6. Data: 2006-08-18 08:42:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    TLP napisał(a):

    > Każdy, kto widział odpowiedni odcinek Monty Python's Flying Circus,
    > wie... :)

    I M.A.S.H.:)
    --
    MSZ radzi wyjeżdżającym do Jordanii: Obowiązuje zakaz wwozu pontonów
    gumo­wych.