PracaGrupypl.praca.szukana › Jako Programista C++ ( Builder, Qt )

  • 1. Data: 2002-07-20 22:55:26
    Temat: Jako Programista C++ ( Builder, Qt )
    Od: Tomasz Ziobrowski <t...@p...fm>

    Szukam pracy jako programista.

    Bardzo dobra znajomość C++ jestem w stanie nauczyć się Delphi jeżeli
    zajdzie taka potrzeba
    Dobra znajomość środowiska progamowania Qt oraz C++ Borland Builder ( <-
    aktualnie wykonywany projekt na zlecenie ).
    Umięjętność posługiwania się systemami Unixowymi oraz Windows.

    Pragnął bym podjąć pracę zdalną lub w miastach na trasie:
    Kędzierzyn-Koźle - > Sosonowiec (czyli również Gliwice , Zabrze ,
    Bytom, Katowice )

    Wykazuję sie dużą samodzielnośćią i zapałem do pracy,
    niekonwencjonalnymi sposobami rozwiążywania problemów,
    biernie b.dobrze znam język angielski ( zwłaszcza techniczny [studia w
    języku angielskim] )

    Jestem studentem.

    t...@p...fm