PracaGrupypl.praca.szukana › absolwent Zarządzania Międzynarodowego szuka pracy w Krakowie

  • 1. Data: 2002-07-20 19:42:29
    Temat: absolwent Zarządzania Międzynarodowego szuka pracy w Krakowie
    Od: "Grzesiulek18" <s...@b...poczta.onet.pl>

    Nazywam Się Jacek Warchoł i jestem tegorocznym absolwentem Akademii
    Ekonomicznej w Krakowie. Skończyłem Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze o
    specjalności Handel Międzynarodowy. Mam praktykę w zarządzaniu w USA także
    biegły angielski prawo jazdy obsługa komputera. Podstawy niemieckiego.
    chętnie podejmę pracę w dziale eksportu lub zarządzania. Bardzo dobrze znam
    zagadnienia eksportu i importu.
    Kontakt ze mną możecie Państwo nawiązać badź przez telefon komórkowy
    505298746 bądź mailem w...@i...pl