PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak znaleźć pracę

  • 21. Data: 2002-07-11 13:38:04
    Temat: Re: Jak znaleĄć pracę
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > To nie jest lekarstwo na wszystkie kłopoty z pracą.

    Masz rację, ale gdyby każdy chciał pracować na etacie to nie byłoby
    pracodawców, więc chyba warto spróbować na swoim.

    wm

  • 22. Data: 2002-07-11 13:42:22
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    ? Tylko od tazu spada za granic? ??
    > I To czym predzej.
    > Szkoda zdrowia / energii.
    >
    > Pozdrawiam
    > Artur

    No z tym sie nie zgodze! Nie rozumiem po co chcecie wiac na zachod,
    skoro mozna zagraniczniakow wycyckac siedzac w Polsce. Naprawde -
    wystarczy troche oryginalnych pomyslow i kasa leci. Ludzie - myslcie -
    to nie boli :)

    Pumcia (ktora juz boli glowa od tej zyciowej polskiej niemoty) :(

  • 23. Data: 2002-07-11 13:43:23
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    >Jeli nie szukałe pracy przez np. pół roku to nie wiesz jak jest.
    Nie jest to co prawda medycznie dowiedzione ale IMHO nie powinno
    powodowac trwalych uszkodzen mózgu.
    >Ja również nie szukałam, za to znam sporo osób z różnym wykształceniem i
    >dowiadczeniem, które borykały się i borykają z tym problemem i bynajmniej
    >nie zauważyłam u nich upoledzenia.. żadnego..
    A czy ty masz prace?
    Jesli tak to jej pilnuj, bo osoba która nie rozumie co sie do niej
    pisze, ma otwarta kariere tylko w bardzo malo intratnych profesjach...
    ;)
    Nie napisalem ze osoby poszukujace pracy sa uposledzone, napisalem zas
    ze uposledzone sa osoby które nie widza mozliwosci i nie potrafia o
    siebie zadbac.
    >to było obraźliwe...
    Co i dla kogo?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 24. Data: 2002-07-11 13:46:53
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    >Co więc powinniśmy zrobić, żeby tę pracę znaleźć ?? Czy wogóle nie ma to
    >sensu ?? Tylko od tazu spada za granicę ??
    I To czym predzej.
    Szkoda zdrowia / energii.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 25. Data: 2002-07-11 13:52:53
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Masz rację, ale gdyby każdy chciał pracować na etacie to nie byłoby
    > pracodawców, więc chyba warto spróbować na swoim.
    >
    > wm

    Nie kazdy zawod sie nadaje. Co legalnego moze robic kat, gdy w jego kraju
    zniasa kare smierci ;)?

    Sa chyba i inne , mniej drastyczne przypadki.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 26. Data: 2002-07-11 14:02:45
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    tak mam pracę, poza tym umiem więcej niz ona wymaga i nigdy ,powtarzam nigdy
    nie oceniam ludzi po tym kim są i jak gruby mają portfel od kasy czy ilości
    kart płatniczych, a po tym jacy są. Nie znasz mnie ani tych co pracują po te
    12 godzin za marne pieniądze a już zdążyłeś im przypiąć łatkę... "bardzo
    dobrze" to o Tobie świadczy

  • 27. Data: 2002-07-11 14:13:05
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    svobo wrote:

    > chyba w agencji towarzyskiej (coby nie pisac w burdelu)
    >
    > svobo

    Jesli masz akurat tylko takie umiejetnosci... goraco wspolczuje... przy
    okazji widac, zes mocno zestresowany wlasna nieudolnoscia... biedactwo
    :(

    Pumcia (ktora odwazyla sie skrytykowac polska swieta krowe -
    bezrobotnego)

  • 28. Data: 2002-07-11 14:23:43
    Od: "BadeK" <b...@p...fm>

    "P W" <w...@g...pl> wrote in message news:agjme6$5pp$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Od dłuższego szasu szukam pracy. Jestem inż. informatykiem i jestem gotów
    > podjąć prawie jakąkolwiek pracę w branży - żeby tylko zdobyć zatrudnienie.
    > Chciałbym, aby się wypowiedziały-przyłączyły się do dyskusji osoby które

    > w podobnej sytuacji, jak i te którym udało się znaleźć pracę i ogólnie
    > wszyscy. Niech wypowiedzą się w jaki sposób szukać pracy - skutecznie, jak
    > zwiększać swoje szanse, gdzie szukać ofert pracy.

    Jestem w bardzo podobnej sytuacji. Mieszkam w Krakowie i tutaj też "miodu
    nie ma" :(
    Szukam pracy od 4 miesięcy. Głównie ogłoszenia w prasie, na grupach. Jestem
    zapisany do 2 biur pośrednictwa pracy. Nie wiem co jeszcze robić by pracę
    znaleźć. Trzeba szukać znajomości. Ale jak? Znacie jeszcze jakieś metody na
    szukanie pracy?

    BadeK

  • 29. Data: 2002-07-11 15:06:44
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

  • 30. Data: 2002-07-11 15:11:48
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    Ostatnio ruszyla kampania reklamowa ZUSu. Na plakacie widac stara
    kobiete w oplakanym stanie... Haslo: Powiedz "ZUS"...

    Widze was jako personifikacje tego plakatu... moze nieco mlodsza, ale
    jednak...

    Ze wspolczuciem zegna
    Pumcia