PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak "z twarzą" złożyć wypowiedzenie umowy ?Jak "z twarzą" złożyć wypowiedzenie umowy ?
  • Data: 2006-03-15 18:39:31
    Temat: Jak "z twarzą" złożyć wypowiedzenie umowy ?
    Od: studentos <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Noszę się z zamiarem zmiany pracodawcy. By nie przedłużać (pewne rzeczy mam
    nadzieję, będę dopowiadał w wątku), jestem pewien, bo będę miał wyrzuty
    sumienia w związku z tą zmianą. Obecny pracodawca, nie płaci pensji na czas
    (niemal zawsze się z nią spóźnia), z tego co wiem, nie reguluje płatności
    za ZUS (choć książeczkę zdrowia mam). Wyrzuty sądzę będę miał dlatego, że
    zaangażowałem się w tą firmę (dużo rzeczy jest moją bezpośrednią zasługą) i
    mam takie wrażenie, że jak odejdę, to się wszystko mocno skomplikuje o ile
    wręcz nie skończy... :/

    Czy mieliście podobne rozterki kiedy sami po raz pierwszy zmienialiście
    długoletniego pracodawcę ?
    studentos