PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z ubezpieczeniem za granicą?

  • 1. Data: 2004-06-16 22:21:38
    Temat: Jak to jest z ubezpieczeniem za granicą?
    Od: "CFR" <c...@p...onet.usuntospam.pl>

    Jak w temacie
    Wyjeżdżam do pracy za granicę (Francja). Na początek będzie troszkę na
    czarno, lecz potem będę chciał (raczej konieczność) mieć normalną legalną
    pracę.
    U nas ubezpiecza zakład pracy, można też samemu sobie ubezpieczenie wykupić.
    Jak to wygląda we Francji i co jest najbardziej optymalne?

    Pozdrawiam
    CFR

  • 2. Data: 2004-06-17 20:54:40
    Temat: Re: Jak to jest z ubezpieczeniem za granicą?
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (CFR, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > U nas ubezpiecza zakład pracy, można też samemu sobie ubezpieczenie wykupić.
    > Jak to wygląda we Francji i co jest najbardziej optymalne?

    No, jeśli będziesz pracował na czarno, to na pewno Cię nie ubezpieczy
    pracodawca. Nie mam pojęcia, jak to wygląda w przypadku legalnego
    zatrudnienia na innym stanowisku niż operka - one się ubezpieczają same
    w kraju.
    g--

    Pozdrawiam
    M.

    --
    "Wymieniaj doświadczenia. Ale tylko na lepsze!" (Janina Ipohorska)