PracaGrupypl.praca.dyskusjePlace biurowe w Anglii

  • 1. Data: 2004-06-16 17:02:53
    Temat: Place biurowe w Anglii
    Od: kikz <k...@o...pl>

    Witam !

    Czy ktos moze mi orientacyjnie ( a nawet bardzo orientacyjnie ;)))
    )powiedziec ile zarabia sie w biurze w Anglii (funty na godzine) - chodzi mi
    o stanowska takie jak makler, broker, pracownik w dziale sprzedazy, osoba
    ds. kontaktow z zagranica, dzial eksportu ??? Miasto = nie Londyn ;)) bo on
    chyba nie jest zbyt reprezentatywny .. ??

    Dzieki za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,

    Barteks

  • 2. Data: 2004-06-17 12:25:51
    Temat: Re: Place biurowe w Anglii
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "kikz" <k...@o...pl> wrote in message news:BCF649DD.25B%kikaz7@o2.pl...

> [...]
    on
    > chyba nie jest zbyt reprezentatywny .. ??

    BARDZO orientacyjnie: od 5 do 15 funtow. ze wskazaniem na duza firme placaca
    wiecej, niz mala.
    tyle tylko, ze w tych przedzialach cenowych pracuje wieksza czesc ludzi na
    wiekszosci stanowisk.
    (a place podaje sie zazwyczaj w tysiacach, na rok, przed podatkiem (np 8K,
    14K, 23K)

    marek

  • 3. Data: 2004-06-19 15:54:47
    Temat: Odp: Place biurowe w Anglii
    Od: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>

    Barteks,
    w ogloszeniach o prace przewaznie sa podane proponowane stawki.
    Jesli chcesz wiedziec to juz, teraz zajrzyj na strony z ogloszeniami pracy w
    Anglii. Na przyklad http://www.thegumtree.com

    --
    w.
    PISZAC DO MNIE ZMIEN MÓJ E-MAIL!