PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?

  • 21. Data: 2005-04-07 19:07:48
    Temat: Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Tak, Ty korzystasz np. z mbanku bo jest tanio i nie potrzebujesz
    > osobistego doradcy, szybkiego dostępu do znacznej ilości gotówki.
    > Mbank czy Multibank mają też konta firmowe (ja mam w Multibanku),
    > ale dla firmy, która się rozrasta ich fukcjonalność okazuje się
    > bardzo skromna, bo np. nie ma możliwości wprowadzenia różnego
    > poziomu dostępu do konta (np. biuro rachunkowe może wprowadzić
    > przelewy, a właściciel zatwierdza i wysyła).

    Dokładnie. W 1994 roku zmieniłem bank dla firmy w jakiej pracowałem z
    pełną świadmością na taki, gdzie za prowadzenie jednego konta płaciło
    się 100zł miesięcznie. Wtedy to był zdecydowanie jeden z droższych
    banków. Decydowała łatwość operacji zagranicznych i pakiet usług
    wspomagających takie działania.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 22. Data: 2005-04-07 19:34:37
    Od: <7...@o...pl>

    Znalazlem w odpowiedziach to, co szukalem, wiec chcialbym odpisujacym tu
    podziekowac.
    Oczywiscie, jesli ktos mialby jeszcze jakies doswiadczenia, ktorymi chcialby
    sie podzielic, to zachecam...

    Dzieki :)

    --
    700

  • 23. Data: 2005-04-07 19:46:27
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Oczywiscie, jesli ktos mialby jeszcze jakies doswiadczenia, ktorymi chcialby
    > sie podzielic, to zachecam...

    Wszystko zawiera się w jednym: nie jest ważne własne odczucie co do
    wartości tego, co się sprzedaje, tylko świadomość, że są klienci dla
    których ten towar/usługa jest dobrym/jedynym rozwiązaniem niezależnie
    od wad (dla ciebie). To jest jedno z przykazań handlowca. Jego
    zadaniem jest znalezienie takich klientów.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 24. Data: 2005-04-07 20:16:42
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    znalazlem:
    http://www.sprzedaz.org/Nowiny/Techniki-sprzeda-y/S-
    ow-kilka,-o-reagowaniu-na-obiekcje-klientow.html

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org

  • 25. Data: 2005-04-07 20:18:50
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

> [...]
    > od wad (dla ciebie). To jest jedno z przykazań handlowca. Jego
    > zadaniem jest znalezienie takich klientów.

    Popieram