PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie zachowac na rozmowie kwalifikacyjnej? › Jak sie zachowac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: "Marcin" <f...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak sie zachowac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: 8 Oct 2003 10:00:33 GMT
    Sender: f...@p...onet.pl@poz02176137.visp.energis.pl

    Witam,

    Jutro mam rozmowe w sprawie pracy w duzej firmie jako informatyk.
    Chcialbym jak najlepiej na niej wypasc i w zwiazku z tym mam do Was
    pytanie: jak sie zachowywac, co mowic a czego nie mowic? Wiem, ze
    rozmowe bedzie przeprowadzal kierownik dzialu informatyki.
    Czytalem rozne "poradniki" ale wydaje mi sie, ze lepiej jak zapytam sie
    Was. To nie jest moja pierwsza rozmowa, ale bardzo zalezy mi na tej
    pracy i chcialbym sie wszystkiego dowiedziec.
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin