PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie zachować?Jak sie zachować?
  • Data: 2006-11-08 14:18:00
    Temat: Jak sie zachować?
    Od: "Tomy Lee" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pewnien problem, który gryzie mnie od pewnego czasu i nie wiem jak sie
    zachowac? Mianowicie:

    1.Byłem na 3 miesiecznym płatnym stażu w pewnej firmie, po tym okresie
    poszedlem sobie na wakacje gdyz akurat byl to czerwiec, równiez wtedy
    zakończylem uczelnie.
    2.Na począku września zacząłem szukac pracy i odezwalem sie do mojej starej
    firmy. Szef powiedzial ze jest dla mnie praca i zapytal ile chce zarabiac.
    Ja powiedzialem jakas kwote, która zostala zaakceptowana. I tak juz pracuje
    3 miesiąc(umowa zlecenie). Podczas tego okresu uswiadomilem sobie ze
    powienien zarabiac wiecej niz powiedzialem na poczatku szefowi. Jak juz
    pisalem konczy mi sie 3 miesiac, czy po tym okresie powienien isc do szefa i
    porozmawiac o podwyzce??Dodam ze nie jestem na zadnym okresie probnym, moj
    wczesniej staz mozna potraktowac jako ten okres?
    Dodam także ze firma bardzo dobrze prosperuje i obraca bardzo dużymi
    kwotami.

    Co byśce na moim miejscu zrobili??

    pzdr