PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sensownei odpowiedziec na pytanie czemu chce zmienic prace?

  • 1. Data: 2004-08-01 20:02:03
    Temat: Jak sensownei odpowiedziec na pytanie czemu chce zmienic prace?
    Od: "SM" <s...@w...pl>

    Witam

    Wybieram sie niebawem na rozmowe kwalifikacyjna.
    Wiem ze padnie pytanie czemu chce zmienic obecna prace i szczerze mowiac nie
    wiem jak to sensownie uzasadnic. A czemu chce zmienic? Bo robie za trzech a
    placa jak za 1/3 etatu :) Brak premii, na papierze najnizsza krajowa,
    zadnych perspektyw jesli chodzi o szkolenia jakis rozwoj. Trzeba byloby to
    jakos sensownei ubrac w slowa bo chyba nie nalezy zbytnio gnebic swojego
    expracodawcy :)

    Chetnie poznam wasza opinie.

    pozdro

    sm

  • 2. Data: 2004-08-01 20:13:02
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "SM" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakos sensownei ubrac w slowa bo chyba nie nalezy zbytnio gnebic swojego

    Mialem identyczna sytuacje. Powiedzialem, ze nie ma mozliwosci rozwoju
    zawodowego, brak srodkow motywujacych do dalszej pracy. Od 3 tygodni mam
    nowego pracodawce i nie narzekam :-).

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-08-01 20:36:57
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <j...@U...gazeta.pl>

> [...]
    > placa jak za 1/3 etatu :) Brak premii, na papierze najnizsza krajowa,
    > zadnych perspektyw jesli chodzi o szkolenia jakis rozwoj. Trzeba byloby to

    no i to powiedz. po co krecic? to chyba wystarczajace powody :)
    trudniej jest zawsze odpowiedziec na to samo pytanie padajace ze strony
    opuszczanego pracodawcy, zwlaszcza jesli ma sie z nim dobre stosunki.

    wojtek