PracaGrupypl.praca.dyskusjekontroler jakości

  • 1. Data: 2004-08-01 18:57:49
    Temat: kontroler jakości
    Od: "Deka" <d...@o...pl>

    Witam!
    Od niedawna pracuję jako kontroler jakości w młodej, dosyć prężnie
    rozwijającej się firmie. I zastanawiam sie czy jest to tzw. zawód z
    przyszłością:). Dokładnie chodzi mi o to czy tego rodzaju specjaliści są
    poszukiwani, czy też nie bardzo. Czy warto inwestować swój czas i energię w
    rozwój w tej dziedzinie (studia kierunkowe i kursy)?
    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że na specjalistów (w każdej dziedzinie)
    na ogół jest zapotrzebowanie, ale w tym wypadku wolałbym zasięgnąć rady. Tak
    więc prosiłbym o pomoc każdego kto orientuje się w tym temacie.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-08-01 19:38:56
    Temat: Re: kontroler jakości
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <j...@U...gazeta.pl>

> [...]
    > poszukiwani, czy też nie bardzo. Czy warto inwestować swój czas i energię
    > rozwój w tej dziedzinie (studia kierunkowe i kursy)?

    tak. zarzadzanie zorientowane na jakosc jest w tej chwili (zwlaszcza w
    polsce) bardzo mocnym trendem. jesli chodzi o prace wystarczy przejrzec
    prase z ogloszeniami, jest spore zapotrzebowanie. oczywiscie kontrola
    jakosci to tylko podstawowy etap calego zagadnienia.

    wojtek

  • 3. Data: 2004-08-02 09:06:08
    Od: "vic01" <v...@w...pl>

    > tak. zarzadzanie zorientowane na jakosc jest w tej chwili (zwlaszcza w
    > polsce) bardzo mocnym trendem.

    to sie zgadza polowa mojego roku chce pisac z jakosci