eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-08 20:56:22
    Temat: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Przeglądałem trochę archiwum, ale mimo wszystko nadal mam kilka pytań. Jak
    wysyłać te dokumenty do firmy rekrutującej (nie bezpośrednio do
    pracodawcy). Rozumiem, że zarówno LM jak i CV powinno słać się jako
    załącznik? I teraz mam pytanie. Potencjalny pracodowaca oczekuje listu i
    CV zarówno w jęz. polskim jak i angielskim. To by dawało aż 4 pliki
    (=załączniki)! Ale wysyłanie wszystkiego w jednym dokumencie jakoś nie
    wydaje mi się odpowiednie, a może się mylę?

    Czy są jakieś normy nazewnictwa tych plików?

    --
    Pozdrawiam
    chairon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1