PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak naprawde jest z ta praca?

  • 11. Data: 2003-01-30 10:44:41
    Temat: Re: Jak naprawde jest z ta praca?
    Od: "Tomodati" <a...@b...de>

    > Ale z reguły tak jest, czasami zapraszają i 300 osób, chyba lepiej jak
    pisze
    > realnie niż optymistycznie miałby pisać bzdury.

    Mysle, ze czasami lepiej jest byc optymista, jesli masz szanse, zawsze
    trzeba sprobowac, jesli masz szanse zawsze trzeba sie uczyc a to wszystko po
    to by pozniej nie zalowac, zebys kladac sie do do lozka mogl z czystym
    sumieniem powiedziec sobie "dzisiaj sie czegos nowego nauczylem, dzisiaj
    znowu cos ciekawego zrobilem..."

    > Cytuję: "Zaloze sie, ze gdybym na tamte rozmowy poszedl, juz bym pracowal
    > gdzie
    > indziej, bo rozmowa jest moja mocna strona."

    No tak, moj blad, nie doczytalem... ale jak widzisz, gosciu zna swoje mocne
    strony i pewnie z doswiadczenia wie, ze ma gadane i bardzo dobrze mu to
    wychodzi :-)

    Adas

  • 12. Data: 2003-01-30 14:44:47
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Witam,

    Nie napisze wam duzo, bo wlasnie wrocilem z rozmowy, ktora nota bene stala
    na wysokim poziomie i odbyla sie w bardzo milej atmosferze i kulturze. Moze
    dlatego, ze spotkalem sie z dwiema paniami :-)

    Mam malo czasu, bo musze cos waznego napisac w mojej dotychczasowej pracy.
    Napisze wiecej jutro.

    A tak poza tym, to wracajac z rozmowy, dostalem telefon z innej firmy i
    zostalem umowiony na inna rozmowe na poniedzialek. Dodam, ze firma z
    zupelnie innej branzy niz ta, z ktorej ludzmi rozmawialem dzis.

    I jeszcze jedno.

    Nie mialem zamiaru sie chwalic!!!

    Chcialem tylko pokazac, ze jednak mozna, nie majac duzego doswiadczenia
    zawodowego i jeszcze studiujac. Trzeba tylko umiec sie zaprezentowac.

    Dziekuje obroncom za wsparcie, i krytykom za krytyke, niestety malo
    konstruktywna.

    Jutro napisze wiecej,

    Pozdrawiam,

    Paweł,

  • 13. Data: 2003-01-30 14:49:03
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Aha i jeszcze jedna cenna uwaga, niezaprzeczalny fakt, dla tych co mowia o
    'doswiadczeniu w rozmowach kwalifikacyjnych'.

    Im mniejsze powyzsze doswiadczenie tym lepsze.... bo oznacza, ze ktos nie ma
    problemu ze znalezieniem pracy.

    Paweł,

  • 14. Data: 2003-01-30 21:37:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "winetu" <P...@p...onet.pl> writes:

    > ciach
    >
    > A w którym miejscu MindCrasher narzeka? Troche tylko uświadomił gościa,
    > który chce się zakładać, że gdyby poszedł na 4 rozmowy to by miał pracę.

    czyli, message z jego posta w skrocie taki: "ty sie tak nie ciesz, nie
    masz powodow byc optymista, bo i tak to wszystko do dupy tylko jeszcze
    tego nie wiesz".

    pikne, pikne.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 15. Data: 2003-01-31 22:21:42
    Od: "MindCrasher" <m...@o...pl>

    > to wszystko do dupy tylko jeszcze
    > tego nie wiesz".

    Hmmmm... i znów... ze skrajności w skrajność!

    Ja naprawde tu nie narzekam na optymizm. Przedstawiam tylko realia, gdyż
    moim zdaniem inicjator tej dyskusji niestety, ale troche się myli.
    Jednak taki chyba był jego cel aby o tym podyskutować i zapewne miał
    świadomość ogłaszając sie na grupie, iż nie każdy będzie się zachwycał jego
    osiągnięciami (oczywiście nic mu nie ujmując) i przedstawiał poglądy jedynie
    zbieżne z jego rozumowamniem.

    PZDR---------MindCrasher-----------