PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak naliczany jest zasiłek chorobowy przy wyn. prowizyjnym? › Jak naliczany jest zasiłek chorobowy przy wyn. prowizyjnym?
    From: " Filip" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak naliczany jest zasiłek chorobowy przy wyn. prowizyjnym?
    Date: Tue, 22 Jul 2008 18:39:24 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie,

    Mam pewien problem. Muszę iść na zwolnienie lekarskie, ale nie wiem, czy mnie
    na to stać. Muszę iść na zwolnienie na ok miesiąc. Pracę zacząłem 19 maja br.

    Moje wynagrodzenie składa się z nastepujących składowych.

    wynagrodzenie - 1600 brutto
    premia uznaniowa - 0%-66% wynagrodzenia zaadniczego
    prowizja - zależna od wypracowanego obrotu.

    Załużmy, że za pierwszy miesiąc (niepełny) otrzymałem 1133pln (netto). Za
    poprzedni miesiąc natomiast 2466 netto.

    Ile będzie wynosiło moje wynagrodzenie za okres choroby ? Posiadam niestety
    pewne obciążenia finansowe, o które muszę zadbać. Jestem trochę jak między
    młotem a kowadłem. Z jednej strony zdrowie, z drugiej płaca.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Filip