PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najszybciej się można zwolnić ?

  • 11. Data: 2004-08-03 17:02:40
    Temat: Re: Jak najszybciej się można zwolnić ?
    Od: "mozgulek" <m...@N...gazeta.pl>

    seb <s...@o...pl> napisał(a):

    > Mam inną oferte pracy ale okres wypowiedzenia trwa miesiąc i druga firma
    > nie jest tym zachwycona.... co zrobić zeby skrócić maksymalnie ten
    > czas jesli szef nie idzie na zadne ustępstwa ?

    Jeżeli nowy pracodawca bardzo chce Cię zatrudnić, to można porzucić
    dotychczasowe stanowisko pracy (oczywiście zwolnienie dyscyplinarne art 52 i
    konsekwencje rozliczenia z firmą). Spotkałem się już kilka razy z takim
    sposobem zmieny pracy. Jeżeli nowy pracodawca będzie wiedział o takim
    sposobie "wypowiedzenie", to nie będzie przykładał wagi do papierów
    (świadectwa pracy) i sprawę można załatwić w jeden dzień.
    Ma to jednak mały minus - nowy pracodawca musi się liczyć z tym, że od niego
    możesz też w ten sam sposób odejść.

    Krzysiek