PracaGrupypl.praca.dyskusje › Interview w power media

  • 11. Data: 2006-08-07 19:47:15
    Temat: Re: Interview w power media [OT]
    Od: "amaroid" <a...@g...pl>

    "zasiu" <z...@w...gower.peel> wrote in message
    news:eb7slh$pq5$1@news.task.gda.pl...
    > no i pani z HR była ładniejsza ;-)

    narzekasz na nieprofesjonalizm rekrutacji, a sam takie rzeczy sadzisz na
    liste
    dramat

    amaroid

  • 12. Data: 2006-08-07 21:45:14
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > narzekasz na nieprofesjonalizm rekrutacji, a sam takie rzeczy sadzisz na
    > liste
    > dramat

    Taaa, dramat;]
    Tyle, ze ja profesjonalisty nie zgrywam. I nie zapraszam na jalowe rozmowy
    ludzi czesto z drugiego konca Polski.

    /zasiu

  • 13. Data: 2006-08-08 05:24:08
    Temat: Re: Interview w power media
    Od: "Karol Gwiazda" <k...@g...pl>

    "roogeer" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam.
    > Czy ktos moglby podzielic sie swoimi spostrzezeniami z rozmowy w firmie
    > power media.? Jak wyglada przebieg takiej rozmowy.

    W moim przypadku bylo to tak. Przyjechala na moja uczelnie (Uniwersytet
    Zielonogorski) pani z firmy PowerMedia, pogadala troche o firmie, dala do
    wypelnienia papierek opisujacy umiejetnosci kandydata i pojechala do
    wroclawia. Po jakims tygodniu zadzwonili aby umowic sie na rozmowe z wiedzy
    scislej. Rozmowa rowniez odbyla sie na uczelni. Przyjechalo kilku
    programistow od nich. Przepytywali z wiedzy technicznej, w moim przypadku z
    programowania, czesc rozmowy byla po angielsku. Nastepnie po jakims tygodniu
    odezwali sie i zaprosili na szkolenie do Wroclawia do swojej siedziby.
    Szkolenie mialo na celu przygotowac do rozmowy kwalifikacyjnej w firmie
    Siemens. Szkolenie bylo oczywiscie w jezyku angielskim, prowadzil je jakis
    niemiec. Wszystko to wygladalo dosc profesjonalnie. Takze wrazenia dobre.
    pozdro,
    karol

  • 14. Data: 2006-08-15 19:16:09
    Od: "Burczu!" <b...@n...pl>

    roogeer napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos moglby podzielic sie swoimi spostrzezeniami z rozmowy w firmie
    > power media.? Jak wyglada przebieg takiej rozmowy.

    U mnie było tak:

    Najpierw dostałem do przeczytania po angielsku tekst nt. zapobiegania
    tworzeniu zmiennych automatycznych. Mialem po przeczytaniu strescić o co
    się rozchodziło.
    Następnie miałem za zadanie przetłumaczyć paragraf słowo w słowo.
    Potem pytania z C++ po angielsku (np. co to jest klasa abstrakcyjna,
    metoda wirtualna), zadawał też pytania z tematów ogólno informatycznych
    itp. Generalnie dotyczących tego co masz w CV. Bardzo zwracał uwagę na
    wielowątkowość, poza tym pytania z algorytmów i struktur danych (metody
    sortowania np.).
    Poza tym rozmowa bardzo miła, bez jakichś ciśnień. Dostałem kawkie:D
    Kiedy spytano o oczekiwane wynagrodzenie powiedzialem 2500 - 3000 zl
    netto. Koleś na to, że 2500 spoko, 3000 będzie ciężko:)

    Pzdr

    --
    "... ludzie mówią: 'nie wierzę w Boga ale się go boję',
    ja wierzę w Boga... ale boję się tylko Kaisera Sose ..."

  • 15. Data: 2006-08-15 21:44:22
    Od: "qweqwe" <n...@o...pl>

    No u mnie tez bylo podobnie.

    Najpierw facet opowiadal co to za firma power media czym sie zajmuja itp.
    Pozniej dal mi tekst do przetlumaczenia z angielskiego na polski. Pozniej
    troche pogadalismy po ang. w stylu, co chcesz robic za 5 lat, opisz swoj
    projekt najwiekszy dotychczas itp. Pozniej juz po polsku przpytanka z wiedzy
    o technologiach wymaganych w ogloszeniu o prace. No i na koniec ile
    chcialbym zarabiac itp. Wszystko w milej atmosferze. Tego samego dnia po
    rozmowie przyszedl do mnie mail zebym wypelnil aplikacje po angielsku i im
    odesla. I tyle. Czekam moze sie odezwa:)