PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyka Kraków

  • 1. Data: 2005-07-17 21:46:48
    Temat: Informatyka Kraków
    Od: "Arek" <g...@p...onet.pl>

    Jestem studentem informatyki na UJ w Krakowie. Właśnie skończyłem drugi rok.
    Szukam pracy na okres wakacji najchętniej programistycznej.

    Znam następujące języki programistyczne:
    - C++ (bardzo dobrze)
    - Object Pascal, Delphi (dobrze)
    - Java (dobrze)
    - HTML, PHP (dobrze)

    Bazy danych:
    - MySQL (bardzo dobrze)
    - Oracle, Postgres (dobrze)

    Środowiska:
    - Borland C++ BUilder 6.0 (bardzo dobrze)
    - Delphi 7 (bardzo dobrze)
    - MS Visual Studio .NET (dobrze)

    Zarówno na jak i przed studiami wykonałem wiele projektów programistycznych.
    Część z nich znajduje się na stronie www.guardusers.republika.pl/portfolio

    Ponadto znam język angielski na poziomie upper-intermediate oraz posiadam
    prawo jazdy kat. B.

    Zainteresowanym prześlę CV oraz jestem gotowy zaprezentować wykonane
    projekty.