PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyka - wsparcie techniczne (Warszawa i okolice)

  • 1. Data: 2005-07-17 20:48:47
    Temat: Informatyka - wsparcie techniczne (Warszawa i okolice)
    Od: "marek" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    oferuje wsparcie informatyczne malym i srednim firmom, a takze osobom
    prywatnym w zakresie:
    - zarzadzania sieciami komputerowymi LAN (instalacja, konfiguracja i dalsza
    administracja)
    - Obslugi sprzetu komputerowego i oprogramowania (instalacja, konfiguracja -
    pomoc uzytkownikom (help desk), itd.)
    - doradztwa/koordynowania zarządzania zasobami informatycznymi (zakup
    sprzetu/oprogramowania, wdrozenia, itd.)

    Pracuje na etat, wiec jestem dyspozycyjny kazdego dnia od godziny 17.00 oraz
    calodziennie - zdalnie (telefon, Internet). Moja oferta wydaje sie byc
    najbardziej odpowiednia dla firm i osob prywatnych, ktore nie potrzebuja
    informatyka na etat, a jedynie osoby w ramach doraznego wsparcia /
    outsourcingu na zasadach stalej wspolpracy i/lub jednorazowej uslugi.

    O mnie:
    z wyksztalcenia jestem informatykiem (inz. mgr), kilka lat w zawodzie,
    administrator sieci opartych na Windows NT 4.0, Windows 2000 Server, Linux
    Slackware oraz stacji roboczych z Windows 95/98/ME/2000 Professional/XP
    (certyfikat Microsoft Certified Professional - MCP), angielski (certyfikat
    First Certificate in English - FCE), prawo jazdy kat. B.

    Zainteresowanych wspolpraca prosze o kontakt na w...@p...onet.pl

    Pozdrawiam,
    Marek