PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - warszawa

  • 1. Data: 2002-01-07 06:33:47
    Temat: Informatyk - warszawa
    Od: "Piotr Biegała" <p...@e...pl>

    Witam

    Poszukuje pracy w Warszawie (tu mieszkam) - dzielnica obojetna, jednak
    najchetniej lewobrzezna Warszawa. Moje umiejetnosci:
    - doskonala znajomosc systemow Microsoftu (95/98/Me/2000/NT)
    - doskonala znajomosc sprzetu PC - umiem naprawic kazdy komputer zarowno od
    strony hard jak i software
    - doskonala znajomosc sprzetu klasy Macintosh - j.w. umiem je serwisowac
    - znam problemy dotyczace wspolpracy Macintosh/PC - znam zagadnienia
    dotyczace kompatybilnosci oprogramowania pomiedzy tymi systemami.
    - dobrze poruszam sie w oprogramowaniu graficznym, umiem b. dobrze
    retuszowac i obrabiac skany
    - znam perfekcyjnie html, ucze sie PHP
    - umiem konfigurowac komputery w sieciach, rowniez mieszanych typu
    Macintosh/PC
    - znam systemy Linuksowe z pozycji uzytkownika
    - mam doswiadczenie jako Help Desk i lubie to robic
    - mam doswiadczenie w administrowaniu i budowie serwisow www
    - dosc dobrze orientuje sie w zagadnieniach bazodanowych - znam SQL, umiem
    robic strony generowane z baz danych.

    Dodatkowo:
    - posiadam wlasny samochod
    - jestem dyspozycyjny

    Interesuje mnie zasadniczo kazda praca zwiazana z informatyka gdzie moje
    umiejetnosci beda wykorzystane, a ja bede mogł nauczyc sie czegos nowego.
    Szukam pracy "na dluzej" w stabilnej i preznej firmie.

    Na zyczenie wysle pelne CV -

    --
    Pozdrowienia,
    p...@a...pl Piotr Biegała