PracaGrupypl.praca.szukanagrafik/projektant/www/animator - warszawa/krakow

  • 1. Data: 2002-01-06 23:45:35
    Temat: grafik/projektant/www/animator - warszawa/krakow
    Od: "Failo" <w...@o...pl>

    Witam,
    grafiką zajmuje się od ładnych kilku lat, jest to pasja którą rozwijam
    poprzez prace. Zajmuje się wieloma dziedzinami grafiki: 3D, 2D, animacją,
    modelowaniem, wizualizacjami, a także projektowaniem i wykonywaniem
    stron i serwisów www, postprodukcją i... wieloma innymi.
    Dodam że jestem, młody:), ambitny i chce pracować!

    Z przyczyn osobistych, przyjmę pracę w Warszawie lub Krakowie.

    Moje Portfolio, wraz z aktualnym CV znajduje się pod adresem:
    http://www.trzeciwymiar.prv.pl

    Adres:
    w...@o...pl
    po 21.I.02 w...@p...onet.pl