PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk podejmie pracę najlepiej na terenie Tych (pełny etat, lub 1/2)Informatyk podejmie pracę najlepiej na terenie Tych (pełny etat, lub 1/2)
  • Data: 2004-04-14 09:25:01
    Temat: Informatyk podejmie pracę najlepiej na terenie Tych (pełny etat, lub 1/2)
    Od: "wern" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję pracy jako informatyk administrator sieci .

    - Dobra znajomość komputera: obsługa i konserwacja, sieci komputerowe,
    - Administracja systemów: Microsoft Windows, Unix/Linux, Novell NetWare,
    - Dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
    Posiadam 7 letnie doświadczenie w administrowaniu serwerami
    Mam stałe łącze Internetowe, więc jestem zainteresowany również pracą
    zdalną.

    Na rzyczenie prześlę swoje cv.