PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - kobieta

  • 51. Data: 2004-09-10 18:55:15
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "Michal" <m...@p...net>

    > Dobra napiszę Ci coś. Ja zacząłem pisać w wieku 14 lat, mniej więcej w
    wieku
    > 17 lat napisałem pierwszą poważną aplikację za pieniądze... Gdzieś po
    drodze
    > pojawił się linux... Informatyka pasjonowała mnie, wiedze
    pożerałem/pożeram
    > garściami. Dziś mam 27 lat i 10 lat doświadczenia.

    Gówno prawda !. Z tonu wypowiedzi i częstotliwości wysyłania głupich postów
    śmiem twierdzić iż jesteś informatycznym zerem a do tego trolem.

    deff

  • 52. Data: 2004-09-10 19:38:17
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Renegator wrote:

    [ ... ]

    > Primo: Administrowanie komputerami nie jest zajęciem dla informatyka. to
    > robota dla "komputerowca", czy też kogoś kto obcował z komputerem od lat
    > młodzieńczych - jak to ująłeś. Pracowałeś i pracujesz w firmie jako
    > administrator, a nie jako informatyk.
    > W naszym kraju _informatykiem_ nazywa się coraz to szerszą grupę ludzi mającą
    > jakikolwiek kontakt z komputerem. Za chwilę informatykami nazwać będziemy
    > ludzi piszących teksty w wordzie czy wypłeniających arkusze kalkulacyjne.

    Za chwilę ? Parenaście minut temu dzwonił jakiś człowiek i próbował mi
    wcisnąć zlecenie na wykonanie arkusza w excelu. Ktoś mu po powiedział że
    jestem dobrym informatykiem więc zdobył numer i zadzwonił. Zatkało go
    gdy oznajmiłem że od 6 lat nie widziałem excela. Myślę że nadal mi nie
    wierzy.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 53. Data: 2004-09-10 19:47:31
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" napisał w wiadomości

    > Przekreciłeś,

    Co przekrecilem? :-)

    > ale najlepsi faktycznie w "dupie" mają własny wizerunek
    > (nie mylić z higieną). :P

    Jeśli mówią, że śmierdzi jeden z drugim to chyba się jednak higieny tyczy
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 54. Data: 2004-09-10 19:50:04
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Fri, 10 Sep 2004 11:42:30 +0200
    Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> wrote:

    > zobaczycie ze Novell to nie tylko netware (
    > według mnie njlepszy system sieciowy jaki powstał ).

    Sama firma (Novell) stwierdzila na jednej konferencji, w ktorej mialem
    okazje uczestniczyc, ze 'zostali do tylu' z Netwarem.. teraz to ma sie
    zmienic i dlatego zaczeli promowac Linuksa ;P Nawet kupili (wspolnie z
    IBM) Suse. Sorry, nie chce swietej wojny ;)

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 55. Data: 2004-09-10 20:18:00
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Michal w wiadopmości <chstai$q00$1@helios.nd.e-wro.pl> napisał(a):

    > Gówno prawda!. Z tonu wypowiedzi i częstotliwości wysyłania głupich
    > postów śmiem twierdzić iż jesteś informatycznym zerem a do tego trolem.
    A ja śmiem twierdzić, że jesteś pajacem. Czy to ma jakieś znaczenie dla
    Ciebie? Widzisz pojąłeś ile obchodzi mnie Twoje zdanie na mój temat.
    Kończąc już _plonk_ _warning_ za głupotę.

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 56. Data: 2004-09-10 20:25:34
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    BiLe w wiadopmości <chrqlu$78o$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Nie każdy jednak może/musi być programistą/adminem
    Ale ta Pani wyraźnie ma takie aspiracje.

    > Uwierz mi, w wielu firmach wychodzi się z założenia że programować można
    > każego nauczyć (żeby nie powiedzieć dostadniej z stosowaniem teori o
    > szympansach...).
    Zanim odpowiem rozwiń określenie "Programować", bo jeśli mówimy o znajomości
    składni to tak, tego nauczyć można każdego...

  • 57. Data: 2004-09-10 20:27:02
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    gc w wiadopmości <1...@n...onet.pl> napisał(a):

    > hmmm, zaczynam powoli rozumiec, skad ta awersja do kobiet.
    Nie przeginaj :)

  • 58. Data: 2004-09-10 20:31:03
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Greg w wiadopmości <cht0ct$ghn$1@news.onet.pl> napisał(a):
    > Jeśli mówią, że śmierdzi jeden z drugim to chyba się jednak higieny tyczy
    Śmierdzącego żadnego nie znam, ale faktycznie najlepsi jakich znam to ludzie
    którzy np. zakładając skarpetki nie do końca zwracają uwagę czy są do
    pary... Są tak pochłonięci informatyką, że nic dla nich w ogół nie ma
    znaczenia, liczy się tylko jedno...

  • 59. Data: 2004-09-10 20:35:24
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Asmodeusz w wiadopmości <chsvia$2ct$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

> [...]
    > jestem dobrym informatykiem więc zdobył numer i zadzwonił. Zatkało go
    > gdy oznajmiłem że od 6 lat nie widziałem excela. Myślę że nadal mi nie
    No widzieć to widziałeś, nie przesadzaj... (u użytkowników na ekranie
    np.) :P Ale masz rację, ja też myślę, że on Ci nie wierzy (interpretując
    "widziałem" jako "używałem"). Dziś informatyk to znaczy prawie tyle co
    "magik" od komputerów, wedle laików musisz znać się na wszystkim, a już na
    pewno na ich ulubionych programach.

  • 60. Data: 2004-09-10 20:38:57
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Crypt w wiadopmości <chsji0$av4$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > No i po drodze zapomniales zrobic kurs : "Jak traktuje sie kobiety ".
    Samę chcą równo uprawnienia więc je traktuje jak chcą :) Poza tym nie o płeć
    tu chodzi. Gdyby tą samą treść napisał mężczyzna moja odpowiedź była by
    identyczna.

    Reszty nie skomentuję, bo nie widzę celu...