PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk dla polskiej firmy wchodzacej na rynek w Niemczech

  • 1. Data: 2005-12-19 15:02:07
    Temat: Informatyk dla polskiej firmy wchodzacej na rynek w Niemczech
    Od: Marco <m...@a...de>

    Jestem Niemcem polskiego pochodzenia, pracuje od 20 lat w Niemczech w
    charakterze programisty, kierownika projektu, konsultanta, presales. Mam
    wyższe wykształcenie w dziedzinie matematyki. Aktualnie pracuje w
    własnej firmie (sp. z. o. o.).

    Kwalifikacje ogólne:
    - myślenie analityczne, analityczne rozwiązywanie problemów
    - projektowanie, programowanie analityczne
    - programowanie strukturalne
    - programowanie obiektowe
    - 20 lat doświadczenia w programowaniu
    - samodzielność w pracy
    - odpowiedzialność
    - umiejętność pracy w zespole w charakterze podwładnego
    - umiejętność pracy w zespole w charakterze przełożonego:

    Jestem zainteresowany współpracą z polska firma, która chce wejść na
    rynek Niemiec, Austrii i Szwajcarii oferując tam wykonywanie projektów
    software w Polsce ("nearshore").
    Siebie widzę jako managera i mediatora pomiędzy niemieckimi klientami i
    zespołem programistów w Polsce.

    Typ i warunki współpracy do omowienia.
    Zainteresowanym firmom prześlę chętnie moje CV.

    Kontakt: i...@a...de

  • 2. Data: 2005-12-21 15:37:17
    Od: Marco <m...@a...de>

    Odswiezam post:

  • 3. Data: 2005-12-30 10:54:13
    Od: Marco <m...@a...de>

    Podany w ogłoszeniu (poniżej) adres kontaktowy jest adresem "ad hoc" i
    nie będzie aktywny po 8.1.2006.
    Dziękuje za zainteresowanie moim ogłoszeniem.