PracaGrupypl.praca.szukanaStaż Php, MySQL

  • 1. Data: 2005-12-19 13:06:51
    Temat: Staż Php, MySQL
    Od: Michał <m...@x...wp.pl>

    Witam

    Jestem średniozaawansowanym programistą PHP. Chciałbym podnosić swoje
    kwalifikacje, wykonywać jakieś zlecenia gdyż moja obecna praca może
    spowodować że zapomnę programować w PHP lub "wylecę z obiegu" a chciałbym
    tego uniknąć. Wychodzę z założenia, że najlepsza nauka jest poprzez
    praktyczne zlecenia. Nie posiadam zbyt dużego doświadczenia (poza paroma
    zleceniami na kilka skryptów php, do których linki mogę wysłać), ale od
    czegoś trzeba zacząć więc gotowy jestem wykonać jakieś zlecenia w formie
    stażu, na które etatowi pracownicy nie mają czasu, w przyszłości (w
    przypadku sprawdzenia się) licząc na stałą współpracę.
    Pozdrawiam
    mój adres k...@h...sk