PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk absolwent dziennej Elektroniki P.W.

  • 1. Data: 2004-01-07 20:08:30
    Temat: Informatyk absolwent dziennej Elektroniki P.W.
    Od: Marek Krzysztof JONKISZ <m...@e...pw.edu.pl>

    Na początku chcę życzyć aby ten Nowy Rok 2004 był dla wszystkich
    Państwa
    bardzo szczęśliwy i radosny.

    Od 2 miesięcy jestem absolwentem wydziały Elektroniki i Technik
    Informacyjnych P.W. obecnie pracuje w firmie informatycznej NET-ADMIN jako
    administrator sieci komputerowych o różnych konfiguracjach, zajmuje się
    również ogólnie pojętym help-deskiem. Wczesniej pracowalem w firmie COMPAQ
    i zajmowalem sie wdrozeniami bankowych systemow informatycznych dla
    CITIBANKU
    i BANKU HANDLOWEGO. Mam rowniez sporo doswiadczen wynikajacych z ponad
    3-letnigo
    kierowania czolowa organizacja studencka na Politechnice Warszawskiej
    "AMPLITRON".
    W zwiazku z tym że obecnie pracuję na umowe-zlecenie, jestem w pelni
    dyspozycyjny jezeli
    chodzi o podjęcie pracy. Głęboko wierze, że wiedza zdobyta w szkole
    uzupełniona o ok 4 lata doświadczeń w branży IT, jak również mój zapał i
    chęc do pracy i ciakawa osobowość będą
    wystarczającym atutem do wyboru mojej osoby. Mam nadzieję,
    że więcej o sobie będę mógł powiedzieć Państwu osobiście.

    Pozdrawiam

    Marek Jonkisz
    tel. +48 502-171-777
    e-mail: M...@w...pl