PracaGrupypl.praca.szukana › Dlaczego nie da sie tu znalesc pracy...

  • 1. Data: 2004-01-07 19:59:02
    Temat: Dlaczego nie da sie tu znalesc pracy...
    Od: <a...@d...com>

    witam
    jestem pracodawca szukajacym programistow
    w ciagu ostatnich 2 tygodni napisalem do kilkudziesieciu osob
    wiekszosc nie odpowiedziala, reszta zerwala kontakt po 2 mailu, zostal mi
    jeden
    panowie i panie, jesli wasz stosunek do pracy jest taki, jesli to miejsce ma
    wam sluzyc tylko do uzasadnienia wlasnego nierobstwa, jesli umieszczacie tu
    ogloszenia zeby twierdzic przed soba, ze cokolwiek robicie zeby znalesc
    prace, to dajcie sobie spokoj, siadzcie sobie jak statystyczny polak z
    piwem, wlaczcie kiepskich i nie psujcie renomy temu miejscu, odstraszacie
    ludzi, ktorzy probuja dac komus zarobic.
    pozdrawiam
    alakhaine

    ----
    There are only 10 types of people in the world: those, who understand
    binary, and those, who don't.

  • 2. Data: 2004-01-07 20:00:20
    Temat: Re: Dlaczego nie da sie tu znalesc pracy...
    Od: "km" <k...@g...pl>

    to niech pan napisze na pl.praca.oferowana jak to praca?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-07 20:33:32
    Od: <a...@d...com>

    napisalem pare razy, nikt sie nie zglosil, zaczalem szukac ofensywnie.

  • 4. Data: 2004-01-07 20:46:42
    Temat: Odp: Dlaczego nie da sie tu znalesc pracy...
    Od: "Leo" <i...@w...pl>

    a może wymagania były bardzo rozległe i wygórowane?

    Leo

  • 5. Data: 2004-01-07 20:50:32
    Od: "km" <k...@g...pl>

    co to za praca ... jestem ciekaw ... sam jestem programistą i jestem ciekaw
    ze nikt sie na to nie zgłosił !!! z reguły tak nie bywa ... przynajmniej nie
    w tym kraju !!! prosze napisać co to za praca?

  • 6. Data: 2004-01-07 20:56:23
    Od: "km" <k...@g...pl>

    no wiec konkluzja ... szukasz specjalistów ... musisz im zaplacic tyle ze by
    przyszli do ciebie ... nie ma innego wyjscia ... pozdrawiam i zycze
    powodzenia

  • 7. Data: 2004-01-07 22:10:32
    Od: "adamluczak" <a...@l...pl>

> [...]
    > prace, to dajcie sobie spokoj, siadzcie sobie jak statystyczny polak z
    > piwem, wlaczcie kiepskich i nie psujcie renomy temu miejscu, odstraszacie

    true true.

    adam

  • 8. Data: 2004-01-07 22:27:02
    Od: "Ewelina" <e...@W...onet.pl>

    napewno - do mnei nikt nie napisal
    a gdzie ta praca i w jakim jezyku?????????

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-01-07 22:35:28
    Od: "Ewelina" <e...@W...onet.pl>

    > w ciagu ostatnich 2 tygodni napisalem do kilkudziesieciu osob
    > wiekszosc nie odpowiedziala, reszta zerwala kontakt po 2 mailu, zostal mi
    > jeden

    Moze swiatowali ;)

  • 10. Data: 2004-01-08 08:44:32
    Od: <a...@d...com>

    do rozmowy o wymaganiach nawet nie doszlo
    ale ciesze sie, ze tego rodzaju apel odniosl skutek :)
    w razie zainteresowania zapraszam na prv ludzi piszacych w delphi i/lub
    kylixie
    pozdrawiam