PracaGrupypl.praca.szukanaHelp Desk - poszukuje stanowiska pracy....

  • 1. Data: 2004-01-21 10:12:08
    Temat: Help Desk - poszukuje stanowiska pracy....
    Od: "wasiu" <m...@m...org>

    Poszukuje pracy - najchętniej pełen etat na stanowisku HelpDesk w Warszawie.

    Posiadam długoletnie doświadczenie w pracy na w/w stanowisku, również
    opartej na wyjazdach i pracy w terenie.

    Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego (również monitorów,
    laptopów i drukarek - prowadziłem serwis sprzętu z ramienia działu w którym
    pracowałem, jak również usterki wykrywane były zdalnie),
    bardzo szybka wykrywalność usterek,
    bardzo dobra komunikacja z użytkownikiem,
    Powyższe cechy wyrobione poprzez pracę w infolinii.

    Znajomość:
    Lotus Notes
    Windows 95/98/ME/NT 4.0/2000/XP, Office 97/2000/XP
    Pakietu Norton, PC Anywhere, Carbon Copy, Photoshop 7.0
    HTML, PHP, ASP...
    Dobra znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN)- prowadzenie projektów
    teleinformatycznych.
    Wykonywałem również sieci oparte na SDI, Neostrada, DSL.

    Ukończone szkolenia:
    Microsoft nr 2153 "Implementing a Microsoft Windows 2000 Network
    Infrastructure" - Edusoft Warszawa
    Microsoft nr 2244 - "Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and
    Server" - Edusoft Warszawa

    Posiadam prawo jazdy, oraz samochód.

    Kontakt:

    --