PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista na Slasku

  • 11. Data: 2006-09-01 13:04:58
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > to od pisania w PHP są programiści? myślałem że webmasterzy ...

    No to źle myślałeś.
    Znasz taką zasadę, że jak o czymś nie wiesz to o tym nie piszesz? Czasem
    bardzo się przydaje żeby nie wyjść na głupca.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 12. Data: 2006-09-01 13:29:51
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > to od pisania w PHP są programiści? myślałem że webmasterzy ...

    Pytasz serio, czy się wyzłośliwiasz? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2006-09-01 17:16:12
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Jak ma doświadczenie i jest dobry w tym co robi, to myśle, że na początek
    > 2500-3000 "na rękę" może dostać

    W PHP? Bez szans kolego. 1500 - 1800 netto to max.

  • 14. Data: 2006-09-05 12:47:43
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    jerry <...@i...pl> wrote:

    > W PHP? Bez szans kolego. 1500 - 1800 netto to max.

    niech to posłuży za odpowiedź dla tych, którzy webmastera mylą z
    programistą

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 15. Data: 2006-09-05 16:11:24
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > niech to posłuży za odpowiedź dla tych, którzy webmastera mylą z
    > programistą

    Jakoś programując w PHP otrzymuję dużo wyższe stawki (25-50 zł/h).
    Taka kwota jak wyżej to jest, ale za jeden mniejszy projekt, chociaż
    nie jest to oczywiście praca etatowa i dla jednej firmy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2006-09-05 16:18:58
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
    > Jakoś programując w PHP otrzymuję dużo wyższe stawki (25-50 zł/h).

    Bedac swiezo upieczonym absolwentem, nie pracujacym wczesniej na etat?

    Ponadto nie napisales o jakim rejonie/miescie mowa.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 17. Data: 2006-09-05 16:40:34
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Dawid napisał(a):

    > Jesteś tego pewien?
    > Na początek to tyle może w Krakowie uda się wyciągnąć, ale na Śląsku?

    Tak sie zastanawiam, czy roznica w zarobkach miedzy Gornym Slaskiem, a
    miastami typu Krakow/Wroclaw jest rzeczywiscie tak duza.

    Nie chce mi sie wierzyc, ze mieszkancy powyzszych miast zarabiaja az dwa
    razy wiecej.

    > U nas jest mała konkurencja, ile firm na Śląsku szuka programistów PHP?
    > RSI, Click5...
    > znacie jeszcze jakieś inne?

    Aktualnie nie wiem, ale widzialem pare razy ogloszenie OS3

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 18. Data: 2006-09-06 07:40:07
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek[TK] napisał(a):

    > Bedac swiezo upieczonym absolwentem, nie pracujacym wczesniej na etat?

    Absolwentem to ja będę dopiero za rok. I nie - nie pracowałem wcześniej na
    etat.

    > Ponadto nie napisales o jakim rejonie/miescie mowa.

    Bo nie pracuję w jednym rejonie-mieście. Mieszkam w Bytomiu, ale robiłem już
    projekty dla firm z Chorzowa, Gliwic, Poznania i Warszawy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2006-09-06 12:37:57
    Od: tek <t...@s...yy>

> [...]
    W PHP? Bez szans kolego. 1500 - 1800 netto to max.

    > niech to posłuży za odpowiedź dla tych, którzy webmastera mylą z

    niepowazny koles :) chyba z lekko rozdmuchanym ego :)
    znam duze firmy ktore placa programistom javy duuzo ponizej 1800 zł na
    ręke a w dodatku sa to duze firmy ktore zatrudniaja po kilkuset
    programistow ale sa tez duzo mniejsze firmy ktore placa duuzoo wiecej
    czy z tego powodu nie mozna ich nazwac programistami albo z jakiegos
    powodu gorszymi ?

    a odnosnie php ? jezyk programowania jak kazdy inny. zarobki sa jakie sa
    , osobiscie znam kilku programistow PHP ktorzy dostaja wiecej niz nie
    jeden programista Javy.

  • 20. Data: 2006-09-06 14:24:11
    Od: p...@a...pl

> [...]
    > programistow ale sa tez duzo mniejsze firmy ktore placa duuzoo wiecej
    > czy z tego powodu nie mozna ich nazwac programistami albo z jakiegos

    ja bym ich nazwał "młodszymi programistami" :) (tudziez junior developer)
    Nie znam firmy gdzie programista java (gdzie programista odnosi się do nazwy
    stanowiska wykonywanej pracy) zarabia tyle ile piszesz. Jedyna firma gdzie
    studenci swieżo po praktykach zarabiają 1800zł brutto tworząc aplikacje w Javie
    to (wiem to oczywiscie z drugiej reki i podkreslam ,ze jedynie slyszalem)
    Comarch, nazywany przez niektorych "informatyczną biedronką".

    > a odnosnie php ? jezyk programowania jak kazdy inny. zarobki sa jakie sa
    > , osobiscie znam kilku programistow PHP ktorzy dostaja wiecej niz nie
    > jeden programista Javy.

    Mam kilku znajomych tworzących w php i z ich relacji wiem ,że na podobncyh
    stanowiskach więcej jednak zarabiają programisci javy(oczywiscie jesli porownac
    programiste php pracującego w wawie z programistą Javy pracującym w ustrzykach
    dolnych
    mozesz dojść do innego wniosku :), to tez nalezy wziąsc pod uwage).

    pozdrawiam