PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile przeciętnie powinien zarabiać projektant J2EE w Warszawie

  • 1. Data: 2005-12-30 18:54:30
    Temat: Ile przeciętnie powinien zarabiać projektant J2EE w Warszawie
    Od: arturmsk <a...@o...pl>

    Podobny wątek już był, ale dziedzina trochę inna.
    Jakie są przeciętne płace projektanta/developera J2EE w Warszawie
    (oczywiście znajomość:Design Patterns,Spring,Struts,Hibernate,UML)?
    Ale proszę o poważne odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-12-30 19:49:15
    Od: Michał <m...@s...net>

    arturmsk wrote:
> [...]
    > Jakie są przeciętne płace projektanta/developera J2EE w Warszawie
    > (oczywiście znajomość:Design Patterns,Spring,Struts,Hibernate,UML)?

    Trudno mówić o przeciętności, tym bardziej, że nie podałeś
    doświadczenia, a te frameworki to średnio enterprisowe są. I te design
    patterns to J2EE Design Patterns, a nie same GoF, prawda? :)

    Na stanowisku regularnego projektanta-programisty J2EE 4k netto w
    stolicy wydaje się punktem startowym. Dla stanowiska architekta: min. x2.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 3. Data: 2005-12-30 20:00:27
    Od: arturmsk <a...@o...pl>

    Michał wrote:

> [...]
    >
    > Na stanowisku regularnego projektanta-programisty J2EE 4k netto w
    > stolicy wydaje się punktem startowym. Dla stanowiska architekta: min. x2.

    Oczywiście, że J2EE Design Patterns, a nie tylko GoF. EJB jest
    oczywiste. Ale nie zgodzę się, że Spring nie bardzo enterprisowy. Świat
    dąży do uproszczeń, a sam framework dużo wymEURsił na specyfikacjach
    EJB3.0 SUN'a.

  • 4. Data: 2005-12-30 20:07:21
    Od: Michał <m...@s...net>

    arturmsk wrote:
    > oczywiste. Ale nie zgodzę się, że Spring nie bardzo enterprisowy. Świat
    > dąży do uproszczeń, a sam framework dużo wymEURsił na specyfikacjach
    > EJB3.0 SUN'a.

    nie będziemy rozstrząsać, bo chyba odbiegamy od tematu ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 5. Data: 2006-01-02 06:44:29
    Od: "Taki Jeden" <s...@a...pl>

    > Na stanowisku regularnego projektanta-programisty J2EE 4k netto w
    > stolicy wydaje się punktem startowym. Dla stanowiska architekta: min. x2.

    Pokaż mi firmy które tyle dają to uwierzę ;) Mam 3 lata doświadczenia w J2EE i
    PHP, sporo projektów za sobą w Springu, Strutsie i Hibernate, pracuję u jednego
    z operatorów. Jak na rozmowie powiedziałem że chcę 4k to zaczęli mocno kręcić
    nosem i dali mi 3.5k...

  • 6. Data: 2006-01-02 15:49:09
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    arturmsk wrote:
> [...]
    > oczywiste. Ale nie zgodzę się, że Spring nie bardzo enterprisowy.
    > Świat dąży do uproszczeń, a sam framework dużo wym?sił na

    No to sobie chlopaki pogadali :)

    PS. Ja tez informatyk ale staram sie wcielic w postronnego.

  • 7. Data: 2006-01-05 09:08:26
    Od: arturmsk <a...@o...pl>

    arturmsk wrote:
> [...]
    > Jakie są przeciętne płace projektanta/developera J2EE w Warszawie
    > (oczywiście znajomość:Design Patterns,Spring,Struts,Hibernate,UML)?
    No i w efekcie dostałem tylko 4k na reke

  • 8. Data: 2006-01-10 14:43:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arturmsk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No i w efekcie dostałem tylko 4k na reke

    Tylko...... ;) Wcale nie tak najgorzej, wiem, ze optymisci mowia o 2x tyle,
    ale trzeba dobrze trafic. Ja tam twierdze, ze 4k na lapke to przyzwoita
    warszawska pensja i nie ma co sie lamac.
    Gratuluje i pozdro
    /p