PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powiedziec-sakramentalne!

  • 11. Data: 2005-03-17 21:30:55
    Temat: Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
    Od: "x" <x...@x...x.pl>

    > No wlasnie dlatego niektorzy praucja na takich stanowiskach a inni nie.
    > Nie kazdy musi zrozumiec wszystko.
    >
    > Pozdrawiam
    > Lukasz

    Czasem lepiejnie nie wiedzieć będąc szarą myszką.Spokojniej się śpi:)

  • 12. Data: 2005-03-18 20:10:09
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d1b9iv$plg$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> wrote:

    > No wlasnie dlatego niektorzy praucja na takich stanowiskach a inni nie.
    > Nie kazdy musi zrozumiec wszystko.

    Jescze raz mowie: o ile ktos nie zmienia pracy co pol roku, to jak niby
    ma 'wiedziec ile na danych stanowiskach się zarabia'?
    No chyba ze ze statystyk gazety wyborczej... he, he.
    Nie rozumiem tylko dlaczego takie zdziwienie wywolalo to pytanie o
    widelki? Chyba taki m.in. jest zakres tematyczny tej grupy. A utajnianie
    zarobkow lezy w interesie pracodawcow chyba tylko.

    TA

  • 13. Data: 2005-03-18 22:54:18
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Jescze raz mowie: o ile ktos nie zmienia pracy co pol roku, to jak
    > niby ma 'wiedziec ile na danych stanowiskach się zarabia'?

    Jeszcze raz: było wszechstronne... z doświadczeniem...
    i w domyśle: nie będą chcieli postaci bezbarwnej.
    Możesz w to uwierzyć, że osoby jakie ich zainteresują będą wiedziały.
    Gdybym tam "startował", wołałbym na początek z 30 podstawy + dobra
    stawka premiowa bez górnego ograniczenia, ściśle zależna od "moich"
    wyników. I spodziewałbym się, że minimum wyciągnę z premiowania drugą
    "podstawę" w niezbyt odległej perspektywie, a ambicje miałbym na
    znacznie więcej... To jest stanowisko w "sprzedaży" (dla takich firm
    jedno z najważniejszych, o ile nie najważniejsze) - można wiele
    "zdziałać", a ja np. wiem, na ile mnie stać.

    > Nie rozumiem tylko dlaczego takie zdziwienie wywolalo to pytanie o
    > widelki? Chyba taki m.in. jest zakres tematyczny tej grupy. A
    > utajnianie zarobkow lezy w interesie pracodawcow chyba tylko.

    Nie zrozumiałeś. To było ogłoszenie do dość wąskiej grupy ludzi, co
    naprawdę wiedzą ile mogą. Nie temat dla szerokiego grona na grupie.
    To urojone "utajnianie" nie ma tu nic do interesów pracodawców.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl

  • 14. Data: 2005-03-19 07:11:22
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik <T...@s...co.uk> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > Jescze raz mowie: o ile ktos nie zmienia pracy co pol roku, to jak niby
    > ma 'wiedziec ile na danych stanowiskach się zarabia'?
    > No chyba ze ze statystyk gazety wyborczej... he, he.

    Ciepło, ciepło.
    Na pewnych stanowiskach nie da się pracowac jak "starszy referent" w
    urzędzie gminy. Tam trzeba mysleć i czytać. Z samej analizy rynku w jakim
    sie robi można zaobserwować skutki działania takiego człowieka a stąd już
    mozna wydedukować ile jest się wartym dla spółki.

    > Nie rozumiem tylko dlaczego takie zdziwienie wywolalo to pytanie o
    > widelki?

    A nie zdziwiłbyś się, gdybyś dał ogłoszenie, że potrzebujesz doświadczonego
    fachowca do położenia na ścianie 100m2 winylowej tapety na nieszpachlowaną
    płytę rygipsową a "fachowcy", którzy się zgłosili zaczeli od pytania o
    "widełki"?

    vertret

  • 15. Data: 2005-03-19 10:29:38
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d1gjaq$38j$1@news.onet.pl>,
    "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> wrote:

> [...]
    > Na pewnych stanowiskach nie da się pracowac jak "starszy referent" w
    > urzędzie gminy. Tam trzeba mysleć i czytać.
    To bardzo ciekawe. Tylko ze tak jest z wieloma stanowiskami. Trzeba
    myslec i czytac...

    >Z samej analizy rynku w jakim
    > sie robi można zaobserwować skutki działania takiego człowieka a stąd już
    > mozna wydedukować ile jest się wartym dla spółki.

    Niestety, wszelkie tego typu dedukcje sa malo precyzyjne...

> [...]
    > fachowca do położenia na ścianie 100m2 winylowej tapety na nieszpachlowaną
    > płytę rygipsową a "fachowcy", którzy się zgłosili zaczeli od pytania o

    Przyklad nietrafiony. I skrzywiony. FAcet pytal sie tu, a nie u
    potencjalnego pracodawcy. Po drugie w przypadku fachowcow od tapet
    wystarczy wykonac kilka telefonow po ogloszeniach, zeby zorientowac sie
    jakie sa stawki. I nawet te stawki nijak sie nie maja do rachunku
    ekonomicznego i twoich dedukcji.

    EOT z mojej stony, bo widze, ze sie nie rozumiemy.

    TA

  • 16. Data: 2005-03-19 11:07:25
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik <T...@s...co.uk> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > EOT z mojej stony, bo widze, ze sie nie rozumiemy.

    I tak bedzie zawsze jak bedziesz twierdził, że otwarta lista dyskusyjna jest
    dobrym miejscem na poznanie swojej ceny na rynku pracy.

    vertret