PracaGrupypl.praca.szukanaIT Manager / Poznań

  • 1. Data: 2006-06-25 17:54:06
    Temat: IT Manager / Poznań
    Od: "IT Manager" <i...@w...pl>

    Osoba z wyksztalceniem wyzszym, wieloletnim doświadczeniem, charyzmą i
    poczuciem humoru szuka interesującego pracodawcy w Poznaniu lub
    okolicach. Inne miasta wchodzą w grę jedynie w przypadku wyjątkowo
    atrakcyjnych ofert.
    Zakres zainteresowań:
    - tworzenie lub nazdór nad działem IT w firmie spoza branży IT
    - samodzielne stanowisko w firmie z branży IT
    - dowolne inne niesprzedażowe stanowisko managerskie, gdzie wymagana jest
    kreatywność, umiejętność zarządzania czasem swoim i innych, zdolności
    logistyczne, analityczny umysł i umiejętność budowania dobrego kontaktu z
    ludźmi

    Posiadam doświadczenie w pracy ze strukturą IT liczącą kilkadziesiąt tysięcy
    urządzeń w kilkuset lokalizacjach.
    Znam
    - technologie systemowe Microsoft / Unix (domeny, bezpieczeństwo,
    drukowanie, poczta, administracja usługami)
    - serwery wieloprocesorowe, archiwizację danych, macierze, raid, SAN),
    urządzenia sieciowe
    - programowanie pod Windows (C++), Linux (C), WWW
    oraz mam doświadczenie w zarządzaniu zespołem o liczebności ponad 30 osób.

    Kontakt: i...@w...pl