PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy na wieczory w centrum..

  • 1. Data: 2006-06-25 17:45:19
    Temat: Poszukuję pracy na wieczory w centrum..
    Od: "Mariusz" <p...@o...pl>

    Mile widziane jakiekolwiek propozycje pracy po godzinach mojej zwykłej
    pracy.
    Mogę robić "wszystko" . Sprzątanie i jakieś prace porządkowe w biurze jak
    najbardziej wchodzą w grę chociaż prace przy komputerach byłyby lepszą
    propozycją.
    Potrzebuję kasy i naprawdę potrafię na nią zapracować !!
    smerfikk@[o2.pl )

  • 2. Data: 2006-06-27 07:13:20
    Temat: Re: Poszukuję pracy na wieczory w centrum..
    Od: "RObson" <s...@w...com>

    Witam!

    Poszukujemy osób, które zajmą się dostarczaniem klientów na strony WWW.
    Odwiedzając firmy można zarobić ok 2500zł / mc. Można też po prostu popytać
    znajomych, krewnych itp. Za każde nadesłane zlecenie płacimy 30% jego
    wartości. Dla przykładu nadesłanie tylko jednego zlecenia na stronę za
    1200zł to 360zł wypłacane od razu do ręki. Firma mieści się pod Warszawą,
    jednak nie ma problemu aby wysłać pieniądze na całą Polskę (poczta lub bank
    internetowy).

    W razie zainteresowania proszę pisać, udzielimy dodatkowych wskazówek.

    Konrad Łęcki

    10 Minut Marketing
    (0 22) 357-12-57
    www.10minut.pl