PracaGrupypl.praca.szukana----====( INFORMATYK - PŁOCK I OKOLICE )====----

  • 1. Data: 2004-05-09 20:56:43
    Temat: ----====( INFORMATYK - PŁOCK I OKOLICE )====----
    Od: "Leszczu" <s...@o...pl>

    Witam!

    Mam na imię Maciej i szukam pracy w jakiej kolwiek branży ( na odległość
    też ), dotyczącej komputerów i internetu.

    A oto moje kwalifikacje:

    Od tego roku jestem studentem 1 roku informatyki.

    Ukończona szkoła:

    Średnia techniczna:

    Technikum elektroniczne o specjalizacji sieci i systemy
    komputerowe z wynikiem BDB.
    Praca dyplomowa - BDB.

    Umiejętności:

    Wszelkiego typu prace z komputerem:

    + Składanie oraz odpowiednia konfiguracja sprzętu - poziom zaawansowany.
    + Wykrywanie usterek oraz znajdywanie najprostszych, najtańszych i
    najefektywniejszych sposobów ich usunięcia w sprzęcie jak i w
    oprogramowaniu.- poziom bardzo dobry.
    + Instalowanie oprogramowania oraz jego konfiguracja - poziom zaawansowany.
    + Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i sieci
    lokalnych. - poziom bardzo dobry.
    + Instalowanie oprogramowania serwerowego - poziom dobry.
    + Tworzenie kodu stron WWW - poziom bardzo dobry.
    + Obsługa PHP i MySQL - poziom dobry.
    + Obsługa systemów CMS - poziom zaawansowany. Wykonałem swoją pracę
    dyplomową na systemie CMS PostNuke wraz z własnymi modyfikacjami oraz
    modułami, adres: www.nowa.zs2-gostynin.edu.pl . Posiadam publikację odnośnie
    tego systemu. Aktywnie współtworzę oraz pomagam rozwiązywać problemy
    początkującym użytkownikom.
    + Obsługa pakietów biurowych (MS Office itp.) - poziom bardzo dobry.
    + Obsługa systemów operacyjnych typu Windows - poziom zaawansowany.
    + Doradztwo w kwestiach sprzętu i oprogramowania. - poziom bardzo dobry.
    + Składanie, konfiguracja serwerów.
    + Dobra znajomość zagadnień związanych z zabezpieczeniem komputera.
    + Dobra znajomość zaganień z zakresu budowy sieci i udostępniania łącz
    internetowych.
    + Zapewnienie poprawnego funkcjonowania sprzętu i oprogramowania będącego na
    wyposażeniu jednostek organizacyjnych firm - poziom bardzo dobry.
    + Doskonała znajomość zagadnień z zakresu komunikacji w sieci.
    + Posiadam wiedzę z zakresu marketingu - brałem udział w wielu
    przedsięwzięciach marketingowych (typu MLM i pochodne).
    + Jestem dyspozycyjny i sumiennie wykołuję swoją pracę.
    + Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
    + Montaz masztow, anten i urzadzen radiowych (WiFi).
    + Bardzo dobra znajomość środowiska komputerowego oraz internetowego.
    + Kretywność i komunikatywność.
    + Łatwość w podejmowaniu nowych kontaktów.
    + Wysoka kultura osobista.
    + Nadzorowanie pracy sieci.
    + Bardzo wysoki poziom samodzielności.
    + Bardzo wysoka dokładność wykonywanej pracy.
    + Bardzo szybkie przyswajanie informacji - ukończone kursy: szybkiego
    czytania i technik uczenia się (11 miejsce w Polsce na mistrzostwach
    szybkiego czytania w Warszawie w 2003 roku), Metoda
    Silvy II stopień.
    + Wysoka kultura osobista.
    + Prawo jazdy kat. B.
    + Niepalący.

    Cechuje mnie kreatywność i nowatorski sposób myślenia. Bardzo szybko
    przyswajam i przetwarzam duże porcje materiałów. Komputerami zajmuję się już
    od 1990 roku jako hobby, kiedy to
    dostałem pierwszy komputer klasy PC. Doświadczenie nabyte przez tak długi
    okres
    czasu zaowocować mogą tylko w jeden sposób - korzystnie dla Twojej firmy lub
    Twojego przedsięwzięcia. Poszukuję pracy w obrębie takich miast jak: Płock,
    Gostynin,
    Kutno, Łowicz, Łódź, lub na odległość. Forma do ustalenia.

    Kontakt:

    Maciej Leszczyński
    gg: 4246279
    e-mail: s...@o...pl