PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy - kierowanie ochroną osób i mienia

  • 1. Data: 2004-05-09 20:14:48
    Temat: Szukam pracy - kierowanie ochroną osób i mienia
    Od: "JureK" <b...@s...pl>

    Posiadam niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do uzyskania koncesji na
    kierowania firmą ochrony osób i mienia (licencja II stopnia pr. ochrony
    fizycznej, II stopnia pr. zabezpieczenia technicznego). Mam kilkuletnie
    doświadczenia w zakresie kierowania pracą firmy, a także blisko 10 letnie
    doświadczenie w pracy w ochronie, w tym w strukturach wewnętrznej służby
    ochrony, kierowanie ochroną hipermarketu itp. Prowadziłem w firmie w której
    pracowałem także ośrodek szkolenia kadr służb ochrony. Mam uprawnienia
    specjalisty BHP oraz do prowadzenia szkolen BHP. Posiadam fax, samochód
    osobowy, tel.kom. oraz wystarczającą wiedzę z zakresu posługiwania się
    komputerem i korzystania z oprogramowania OFFICE.
    Oczekuję propozycji pracy i mogę byc w każdej chwili do dyspozycji osoby,
    która zamierza podejmować jakiekolwiek przedsięwzięcia w tym zakresie.

    Jerzy Klemens -

    fax-032-2102217
    b...@o...pl