PracaGrupypl.praca.dyskusje › IMPEL warto tam pracowac????

  • 1. Data: 2002-12-30 21:56:22
    Temat: IMPEL warto tam pracowac????
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    mam oferte pracy na stanowisko pelnomocnik ds. handlowych. juz slyszalem
    przerozne opinie a teraz mam podjac decyzje do 6.01.2003. czy ktos
    cos,gdzies slyszal ???

  • 2. Data: 2002-12-30 23:41:44
    Temat: Re: IMPEL warto tam pracowac????
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    cuba wrote:
    > mam oferte pracy na stanowisko pelnomocnik ds. handlowych. juz slyszalem
    > przerozne opinie a teraz mam podjac decyzje do 6.01.2003. czy ktos
    > cos,gdzies slyszal ???

    Jeśli to IMPEL Security z Chorzowa to nie za bardzo...

  • 3. Data: 2003-01-04 10:51:00
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos,gdzies slyszal ???
    >
    > Napisz w jakim mieście, ale na pewno warto, tylko pamietaj o jednym w tej
    firmie trzeba się wykazać i naprawdę pracować wtenczas coś osiągniesz.
    A po drugie jeśli masz ofertę i nic nie wiesz o firmie to raczej nie
    świadczy o Tobie zbyt dobrze.
    Cześć i powodzenia

  • 4. Data: 2003-01-04 10:53:49
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    anna wrote:

    > A po drugie jeśli masz ofertę i nic nie wiesz o firmie to raczej nie
    > świadczy o Tobie zbyt dobrze.
    > Cześć i powodzenia

    Kiedys szukalem informacji na jej temat --> to jest prawdziwy
    konglomerat spolek i spoleczek. Wiekszosc ich dzialalnosci skupia sie na
    dzialaniach niewymagajacych od pracownika zbyt duzej wiedzy i
    wyksztalcenia, ot sprzatanie, ochrona niewykwalifikowana itd. Jakos nie
    widze nic zlego w braku dokladnej wiedzy nt. tej spolki.

    Flyer