PracaGrupypl.praca.dyskusje › Honorarium adwokackie

  • 1. Data: 2002-12-30 19:55:49
    Temat: Honorarium adwokackie
    Od: "ZetaFoxeDesign" <z...@w...pl>

    Hej,

    czy wie ktoś może jak to jest z honoriariami adwokatów w Polsce.

    Adwokat zarządał 800 zł (obiecał :(, że kwota wzrośnie) na dzień dobry + 200
    za każde pismo

    za dość banalną sprawę z zaresu prawa pracy. Czy liczy się owe honorarium od
    kwoty czy wg. uznania?

    dzięki za odpowiedz

  • 2. Data: 2002-12-30 20:08:22
    Temat: Re: Honorarium adwokackie
    Od: k...@p...onet.pl

    Użytkownik "ZetaFoxeDesign" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za każde pismo
    >
    > za dość banalną sprawę z zaresu prawa pracy. Czy liczy się owe honorarium

    Dosyc drogo..chyba..za zwykle porady placilem tak po 50 zl. Moze zalezy od
    miasta a moze sprawa wcale nie taka prosta?

    Zobacz moze w Sadzie Pracy..moze poleca kogos tanszego
    pozdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-30 21:15:50
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Zobacz moze w Sadzie Pracy..moze poleca kogos tanszego
    > pozdr
    > Krzysztof

    Sa tez darmowe dyzury prawnikow w PIPie (Warszawa). Nawet maja stronke
    ale nie mam pod reka linku. Co do rzetelnosci w/w nie wypowiadam sie bo
    nie znam.

    Flyer

  • 4. Data: 2002-12-30 23:30:21
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Sa tez darmowe dyzury prawnikow w PIPie (Warszawa). Nawet maja stronke
    > ale nie mam pod reka linku. Co do rzetelnosci w/w nie wypowiadam sie bo
    > nie znam.

    zdaje sie ze we wszystkich dawnych miastach wojewodzkich w PIP sa dyzury
    prawnikow (radcowie prawni zazwyczaj) udzielajacych bezplatnych porad
    prawnych ludnosci.

    Asiek