PracaGrupypl.praca.dyskusje › HelpDesk

  • 1. Data: 2005-06-06 19:42:42
    Temat: HelpDesk
    Od: "biedronka" <s...@i...pl>

    Może niektórym to pytanie wyda się infantylne, ale skoro inni pytali o FMCG
    ja chyba tez mogę pytać o HelpDesk. No właśnie co to słowo oznacza? Domyślam
    się się, ze chodzi o branżę IT ale konkretnie??

    pozdrawiam

    mała

  • 2. Data: 2005-06-06 19:55:29
    Temat: Re: HelpDesk
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2005 21:42:42 +0200, "biedronka" <s...@i...pl>
    wklepał(-a):

    >Może niektórym to pytanie wyda się infantylne, ale skoro inni pytali o FMCG
    >ja chyba tez mogę pytać o HelpDesk. No właśnie co to słowo oznacza? Domyślam
    >się się, ze chodzi o branżę IT ale konkretnie??

    Ogólnie mówiąc: pomoc dla użytkowników /czegoś/, wsparcie techniczne.

  • 3. Data: 2005-06-07 14:21:11
    Od: "Beti" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "biedronka" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Domyślam
    > się się, ze chodzi o branżę IT ale konkretnie??

    Chodzi o pomoc uzytkownikom, majacym problemy ze sprzetem komputerowym, lub
    systemami operacyjnymi.