PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard - wiza dla malzonki › Greencard - wiza dla malzonki
    From: "Kerberos" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Greencard - wiza dla malzonki
    Date: Mon, 11 Feb 2002 10:38:57 +0100

    Witam Panowie

    Szukam pomocy u wtajemniczonych. Wiekszosc formalnosc Greencard juz za mna,
    pozostala kwestia wizy dla mnie i...
    Tutaj wlasnie pojawia sie pytanie, moja zona dotrze do mnie po miesiacu,
    moze poltora. Gdzie zalatwiac dla niej wize?
    Czy juz w Niemczech czy jeszcze w Polsce? Dostalem pismo z Ambasady
    Niemieckiej, jednak tam nie jest to wyraznie
    okreslone.

    Dzieki z gory i Pozdrawiam