PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard - wiza dla malzonki › Re: Greencard - wiza dla malzonki
  • Data: 2002-02-12 06:56:06
    Temat: Re: Greencard - wiza dla malzonki
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wypelniacie wniosek o wydanie wizy na pobyt tymczasowy
    > tj. do 3 miesiecy.

    Mam pytanie odnosnie tej wizy tymczasowej, wlasciwie dlaczego trzeba ta wize
    zonie zalatwiac skoro moze ona tam przebywac do 3 miesiecy jako turystka ??
    Czy zona moze byc jednoczesnie zameldowana w Polsce i w Niemczech ?
    Czy ubezpieczenie w Niemczech jest miedzynarodowe tzn. czy jesli cos mi albo
    mojej rodzinie stanie sie cos np. podczas pobytu w Polsce to czy niemiecka kasa
    chorych pokrywa koszty leczenia ?

    Pozdrowienia
    Auck