PracaGrupypl.praca.dyskusjeGranica poleceń służbowych › Granica poleceń służbowych
  • Data: 2002-08-28 19:28:53
    Temat: Granica poleceń służbowych
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W związku z doświadczeniami związanymi z poleceniami wydawanymi choć częściej
    kierowanymi do mojej osoby mam pytanie:
    Często w zakresie obowiązków zanjduje się zdanie iż pracownik zobowiązany jest
    do i tu długa lista na końcu której występuje "i innych poleceń wydanych przez
    przełożonego". Czego dotyczy to zdanie, czy pracując jako programista jestem
    zobowiązany np. sprzątać podłogi jeśli takie polecenie otrzymam, czy w kodeksie
    pracy są zawarte jakiś regulacje które określają że jestem zobowiązany
    wykonywać tylko polecenia związane (lub z "otoczenia") z zajmowanym
    stanowiskiem.

    Mariusz