PracaGrupypl.praca.dyskusjeGranica poleceń służbowych › Re: Granica poleceń służbowych
  • Data: 2002-08-29 20:02:09
    Temat: Re: Granica poleceń służbowych
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Najprosciej gdy dadzą Ci do podpisania to w tym momencie zanegować ten punkt
    > twierdząc "przepraszam ale w poprzedniej pracy na podstawie tego punktu
    > kazali mi strzyc trawniki przed firmą, dlatego prosze o dopisanie
    > "związanych z zajmowanym stanowiskiem".
    >
    > Wiesiek

    Jest to możliwość ale raczej teoretyczna bowiem w dziesiejszych czasach nie
    wiele osób w momencie przyjmowania ma ten komfort że może wykłucaś się o każdy
    detal. Przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć czy kodeks pracy w jakiś
    sposób to reguluje, i co gdy np. nie posiadam zakresu obowiązków (tak jest w
    przypadku mojej żony) czy muszę wypełnić każde nawet najdziwniejsze polecenie.

    r...@p...onet.pl