PracaGrupypl.praca.szukana › Grafika : strony www, animacje 3d, katalogi produktów, bazy danych, logotypy

  • 1. Data: 2005-07-19 21:06:01
    Temat: Grafika : strony www, animacje 3d, katalogi produktów, bazy danych, logotypy
    Od: "www" <j...@p...onet.pl>

    Wykonujemy:

    - strony internetowe (HTML, Flash, PHP)
    - sklepy internetowe
    - animacje 2D oraz 3D
    - programowanie
    - gry java
    - prezentacje multimedialne
    - interaktywne katalogi produktów (w internecie i na płycie CD)
    - multimedialne programy narzędziowe (w internecie i na płycie CD)
    - internetowe plany miast
    - gry i zabawy dla dzieci
    - logotypy
    - projekty graficzne
    - papeterię firmową (wizytówki, papier firmowy, szyldy, itp.)

    Jeśli nie chcesz przepłacać to napisz ! To nic nie kosztuje.

    Kontakt : i...@p...fm lub gadu gadu : 5765512

  • 2. Data: 2005-07-19 21:36:07
    Od: lark <f...@c...com>

    www napisał(a):

    > Wykonujemy:

    [ciach]
    Z każdym dniem coraz szersza oferta. Szybko się uczysz... pogratulować
    :-) Z wiarygodnością niestety mijasz się szerokim łukiem :-)

    --
    lark
    http://lark.pl

  • 3. Data: 2005-07-19 21:42:23
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 19-07-2005 o 23:36:07 lark <f...@c...com> napisał:

    > [ciach]
    > Z każdym dniem coraz szersza oferta. Szybko się uczysz... pogratulować
    > :-) Z wiarygodnością niestety mijasz się szerokim łukiem :-)

    Ciii, ostatnio zaczął używać majestatis pluralis, a poza tym, na ppd pyta
    o założenie firmy :)

  • 4. Data: 2005-07-19 21:58:39
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Tue, 19 Jul 2005 23:36:07 +0200,ludzik o
    nazwie lark <f...@c...com> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > :-) Z wiarygodnością niestety mijasz się szerokim łukiem :-)

    a jak niby tą wiarygodność sprawdziłeś ?

    --
    lynx

  • 5. Data: 2005-07-19 22:09:44
    Od: lark <f...@c...com>

    lynx napisał(a):

    > a jak niby tą wiarygodność sprawdziłeś ?

    Tak dla zasady pytasz? Czy naprawdę nie potrafisz wyciągnąć prostych
    wniosków z tego co tutaj czytasz?

  • 6. Data: 2005-07-19 22:15:54
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Wed, 20 Jul 2005 00:09:44 +0200,ludzik o
    nazwie lark <f...@c...com> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Tak dla zasady pytasz? Czy naprawdę nie potrafisz wyciągnąć prostych
    > wniosków z tego co tutaj czytasz?

    pytam czy sprawdzałeś tą wiarygodność ? Dodam tylko że mamy takie samo
    zdanie o "www" ale myślałem że zderzyłeś jego możliwości z
    rzeczywistością. Jakiś czas temu zasugerowałem podanie linka do portfolia
    na grupę ale niestety user www nie raczył się pochwalić - może to
    tajemnica :)

    --
    lynx

  • 7. Data: 2005-07-19 22:39:24
    Od: lark <f...@c...com>

    lynx napisał(a):

    > (...) myślałem że zderzyłeś jego możliwości z rzeczywistością.

    Nie, wystarczy mi to co tu czytam :-)

    > Jakiś czas temu zasugerowałem podanie linka do
    > portfolia na grupę ale niestety user www nie raczył się pochwalić -
    > może to tajemnica :)

    Widocznie portfolio żadnego nie ma. Znalazł zapewne kilku delikwentów,
    którzy będą robić to co w 'ofercie' za psie pieniądze, a ów wspomniany
    wuwuwu będzie laury zbierał.

    Rynek go zweryfikuje :-)