eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/HR/Kadry/Administracja/Audyt/Marketing
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-07-19 18:01:40
    Temat: Warszawa/HR/Kadry/Administracja/Audyt/Marketing
    Od: "Edyta" <E...@O...PL>

    Szukam pracy w działach administracyjnych i kadrowych.
    Mam 24 lata - (ukończone studa dzienne w 2005 kierunek Zarządzanie i
    Marketing - studia dzienne - tryb indywidualny). Pracuję od 1.5
    roku (cały etat - stanowisko kierownicze). W związku z przeprowadzką do W-wy
    (mam tam chłopaka) szukam pracy.

    Do moich obowiązków należy przygotowywanie procesów i ksiąg jakości celem
    zmniejszenia kosztów i skrócenia czasu realizacji procesów wykorzystując
    umiejętności i kwalifikacje kadry pracowniczej, warunki otoczenia i wymagania
    prawne, właściciel procesu Zakupy,koordynator procesu, Utrzymanie
    infrastruktury, opracowywanie i redagowanie ksiąg Zarządzania Jakością itp.

    Ponadto moimi głównymi obowiązkami jest kompletowanie rachunków do wypłaty,
    przygotowywanie raportów kasowych, przestrzeganie terminowych należności za
    zakupiony towar, sporządzanie listy płac, wykazu godzin pracy a przede
    wszystkim inwentaryzacja i ewidencja składników majątkowych oraz dokonywanie
    zakupów środków trwałych (dodatkowa funkcja kasjera).

    Na życzenie prześle CV.
    Edyta


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1