PracaGrupypl.praca.szukana › Grafika/programowanie/copywriting

  • 1. Data: 2004-12-02 06:23:44
    Temat: Grafika/programowanie/copywriting
    Od: "M_K" <m...@o...pl>

    Wykonam prace zlecone, z zakresu:

    - grafika komputerowa: www, prezentacje multimedialne, plansze
    wielkoformatowe, foldery, animacje reklamowe, czołówki telewizyjne, inne;
    - programowanie: systemy/aplikacje użytkowe, serwisy/strony www:
    projektowanie, wykonanie, wdrożenie;
    - copywriting - hasła reklamowe, inne.

    Zapraszam na stronę internetową: http://mkaddjob.w.interia.pl będacej
    swojego rodzaju Portfolio, na której znajdziecie Państwo dokładne informacje
    dotyczące mojej osoby oraz projektów, które wykonałem/zrealizowałem, bądź w
    których brałem czynny udział.

    E-mail kontaktowy: m...@i...pl