PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C/C++/PHP/MySQL/PostgreSQL

  • 1. Data: 2004-12-01 21:24:26
    Temat: Programista C/C++/PHP/MySQL/PostgreSQL
    Od: Artur Zabroński <a...@o...ath.cx>

    Podejmę się napisania:
    - programów w C/C++ pod system Linux/Windows z wykorzystaniem wielu
    znanych bibliotek oraz własnych rozwiązań, oczywiście z wykorzystaniem
    sieci (TCP/IP, gniazda typu UNIX) i wielu bibliotek (Qt, GTK,
    libmysqlclient itd.),
    - stron World Wide Web przy pomocy PHP w połączeniu z bazą danych
    MySQL/PostgreSQL z wykorzystaniem nowoczesnych technologi do tworzenia
    stron WWW jakim są XHTML wersja 1.0/1.1 i CSS v1/v2 (gwarantowana
    pełna zgodność ze specifykacjami W3C).

    Mam duże doświadczenie jeżeli chodzi o wyżej wymienione zagadnienia.
    Mogę podesłać przykładowe programy/strony utworzone przeze mnie.
    Kontakt ze mną: a...@o...ath.cx.

    --
    Artur