PracaGrupypl.praca.oferowanaGrafik - praca zdalna / Macromedia Flash

  • 1. Data: 2003-10-11 21:33:07
    Temat: Grafik - praca zdalna / Macromedia Flash
    Od: Duncan <d...@p...onet.pl>

    Poszukuje grafika, ktory dobrze zna program Macromedia Flash,
    posiada staly dostep do internetu, oraz zmysl plastyczny,
    co jest warunkiem koniecznym naszej wspolpracy. Interesuje mnie
    tylko i wylacznie praca zdalna. Oczekuje takze solidnosci
    i dotrzymywania terminow...

    Prosze o przeslanie odnosnika do Pana/Pani portfolio, w którym
    bede mogl sie zapoznac z poziomem prac.

    Prosze o mozliwie najszybszy kontakt ...
    Interesuje mnie takze czy mozliwe byloby rozpoczecie wspolpracy
    odrazu od momentu zaakceptowania oferty

    Oferty prosze kierowac na email: d...@w...pl