PracaGrupypl.praca.szukana...:::: Grafik / Webmaster ::::....

  • 1. Data: 2002-07-06 19:32:21
    Temat: ...:::: Grafik / Webmaster ::::....
    Od: "cary" <k...@c...com>

    Witam
    Szanowni Państwo, jestem absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu
    Gdańskiego. Aktualnie, studuje równierz na wydziale Mat.-Fiz. UG, kierunek
    informatyka. Posiadam spore doświadczenie w kreacji serwisów internetowych.
    Moje portfolio dostepne jest pod adresem: www.carydsgn.com.

    Poszukuje pracy w branży IT jako grafik/webmaster/informatyk

    Jestem człowekiem który chce sie rozwijąc, dlatego nie odrzucam także pracy
    w roli osoby odpowiedzialnej za realizację wiekszych projektów
    informatycznych. Myslę że ukończone studia na Wydziale Zarządzania oraz
    studia informatyczne pozwalaja mi w pełni zrozumieć zarówno zasady działania
    współczesnych przedsiębiorstw jak i produktów informatycznych. Dodatkowe
    moje atuty to zmysł plastyczny oraz doświadczenie w prowadzeniu samodzielnej
    jednoski gospodarczej.

    Zdaje sobie srawę iz moje umiejętności mogą byc niewystarczające, jednak
    zapewaniam że jestem osoba która chce sie uczyc i ciągle poszerzać swoje
    doswiadczenie.

    Aktualnie mieszkam w Gdańsku. ( Jako grafik/webmaster istnieje mozliwość
    pracy zdalnej).

    Pozdrawiam
    Karol /cary/ Połubiński
    www.carydsgn.com