PracaGrupypl.praca.szukanaFirmy z WARSZAWY.PILNE!!

  • 1. Data: 2002-07-06 18:14:53
    Temat: Firmy z WARSZAWY.PILNE!!
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    jestem studentką dziennikarstwa ( zaocznie ).2 lata studiowalam w
    Sztokholmie.Języki: niemiecki, szwedzki, angielski, podstawowy rosyjski.
    Znajomość obsługi komputera, stałe łącze.
    Współpraca z Biurem Patentowym w Sztokholmie. 1,5 roku w międzynarodowej
    firmie Sybase ( www.sybase.pl ). Możliwość wystawiania faktury VAT. Prowadzę
    własną działalność gospodarczą ( www.linecom.com.pl )
    Pracę jestem gotowa podjąć od zaraz na terenie Warszawy lub zdalnie na
    terenie całej Polski i Szwecji.
    Interesuje mnie praca kreatywna, chętnie w Agencji Reklamowej lub w branży
    IT
    Cechy charakteru: kreatywna, przedsiębiorcza, umiejętność analitycznego
    myślenia. Dyspozycyjna.

    CV i referencje na życzenie
    kontakt: 609-532-004
    m...@l...com.pl

  • 2. Data: 2002-07-06 18:43:50
    Temat: Re: Firmy z WARSZAWY.PILNE!!
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    > Cechy charakteru: kreatywna, przedsiębiorcza, umiejętność analitycznego
    > myślenia. Dyspozycyjna.
    dodalbym desperacja :P

    PZDR

    Skinny